پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب : 61200
منبع : خبرگزاری فارس
نايب‌رئيس هیأت كشتي استان قم خبر داد

دعوت فرنگي‌كار قم براي اعزام به كشتي 2018 آسيا و جهان

قم نيوز : نايب‌رئيس هیأت كشتي استان قم از دعوت كشتي‌گير فرنگي‌كار قم به اردوي تيم اعزامي به رقابت‌هاي آسيايي و جهاني سال 2018 خبر داد.
دعوت فرنگي‌كار قم براي اعزام به كشتي 2018 آسيا و جهان
دعوت فرنگي‌كار قم براي اعزام به كشتي 2018 آسيا و جهان
به گزارش قم نیوز احمد رضایی اظهار کرد: تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در سال 2018 مسابقات مهمی همچون پیکارهای قهرمانی آسیا و جهان را پیش‌رو دارد و بر همین اساس کادر فنی تیم ملی برای تشکیل اردوهای آماده‌سازی این تیم با حضور برترین‌های این رده برنامه‌ریزی کرده است.

وی با اشاره به تشکیل اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران از امروز، بیان کرد: این اردو به میزبانی مجتمع ورزشی حمید سوریان تهران تا 26 اسفند ماه جریان خواهد داشت و یک کشتی‌گیر استان قم نیز در کنار دیگر نفرات دعوت شده به این اردو حضور دارد.

نایب‌رئیس هیأت کشتی استان قم افزود: نفرات حاضر در اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در اوزان 45، 48، 51، 55، 60، 65، 71، 80، 92 و 110 کیلوگرم تمرینات خود را تا روزهای پایانی سال زیر نظر فرشاد علیزاده قهرمان سابق کشتی فرنگی ایران، آسیا و جهان به عنوان سرمربی تیم ملی برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه امیر عبدی تنها نماینده قم در اردوی جدید تیم ملی کشتی نوجوانان است، اضافه کرد: عبدی در این اردو یکی از فرنگی‌کاران وزن 51 کیلوگرم است و رقبای وی در راه کسب سهمیه اعزام به رقابت‌های آسیایی و جهانی سال 2018 دو کشتی‌گیر از استان‌های خوزستان و مازندران هستند.

رضایی بیان کرد: امیر عبدی در این وزن باید با ایمان محمدی از خوزستان و محمدحسین ابوالحسنی از مازندران برای رسیدن به دوبنده تیم ملی رقابت کند، در شرایطی که عبدالکریم کاکاحاجی، حسام‌الدین جعفری، بهروز حضرتی‌پور و سیامک قیطاسی مربیان تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان محسوب می‌شوند.

وی در پایان اظهار کرد: در حالی که از استان قم تنها یک کشتی‌گیر به این اردو دعوت شده، دیگر نفرات حاضر در اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان از استان‌های فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، مازندران، اصفهان، تهران، لرستان و اردبیل هستند.

انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdciuraq.t1azu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما