پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 61246
منبع : خبرگزاری فارس
در 2 بخش كاتا و كوميته رقم خورد

16 مدال كاراته‌كاهاي قم از مسابقات بين‌المللي

قم نيوز : كاراته‌كاهاي استان قم زير نظر سه تن از مربيان شاخص اين رشته موفق به كسب 16 مدال طلا، نقره و برنز پيكارهاي بين‌المللي شدند.
16 مدال كاراته‌كاهاي قم از مسابقات بين‌المللي
16 مدال كاراته‌كاهاي قم از مسابقات بين‌المللي
به گزارش قم نیوز در ادامه اعزام‌ کاراته‌کاهای فعال سبک‌های استان قم به رقابت‌های مهم این رشته در سال 1396، کاراته‌کاهای قم به میزبانی هیات البرز راهی مسابقات بین‌المللی مستر کاپ شدند و با هدایت سه تن از مربیان با دانش قم یعنی علیرضا برخوردار، ابوالقاسم پایدار و محمود پایدار در جدال با کاراته‌کاهای شرکت کنندگان از سایر استان‌ها در مجموع موفق به کسب 16 مدال این پیکارها شدند.

این در حالی است که مسابقات مستر کاپ بین‌المللی کاراته در کرج با رقابت کاراته‌کاها در دو بخش  کاتا و به انجام رسید و تیم اعزامی از استان قم موفق به کسب 16 مدال‌ رنگارنگ طلا، نقره و برنز کاتا و کومیته تیمی و انفرادی این دوره از رقابت‌ها شد.

در ترکیب تیم اعزامی استان قم، شاگردان علیرضا برخوردار به پنج مدال دست یافتند، در حالی که مجید شاکری در کومیته تیمی طلا گرفت و در کومیته انفرادی با ایستادن روی سکوی نایب‌قهرمانی موفق به کسب نشان نقره شد، ضمن اینکه سیدمحمدمهدی شریفی و محمدامین بابایی نقره این رقابت‌ها را کسب کردند و علی فرزانگان به نشان برنز رسید.

شاگردان طلایی محمود پایدار دیگر مربی موفق استان قم در این رقابت‌ها سیدهانی حسینی و سیدهادی حسینی بودند، ضمن اینکه علیرضا قاضی و محمدحسین گایینی با کسب مقام نایب‌قهرمانی صاحب نشان نقره شدند و اویس سویوکی و مهدی حسین‌زاده به نشان برنز بسنده کردند.

جمع دیگری از کاراته‌کاهای استان قم به سرمربیگری ابوالقاسم پایدار و مربیگری جواد بهجتی با حریفان حاضر در این دوره به رقابت پرداختند و از جمع آنها سینا عبدالحسینی و سروش اربابی به مدال طلا رسیدند، علیرضا برزه‌کار صاحب نشان نقره شد و حسین عادلی به همراه محمدصحرایی و محسن صمدی به مقام سوم و نشان برنز دست یافتند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciqraq.t1az52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما