جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 61268
منبع : خبرگزاری فارس
نایب رئیس بانوان هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم خبر داد

رقابت 18 بانوی کونگ‌فوکار قم برای کسب عناوین برتر کشور

قم نيوز : نایب رئیس بانوان هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم از رقابت 18 بانوی کونگ‌فوکار قم برای کسب عناوین برتر کشور خبر داد.
رقابت 18 بانوی کونگ‌فوکار قم برای کسب عناوین برتر کشور
رقابت 18 بانوی کونگ‌فوکار قم برای کسب عناوین برتر کشور
به گزارش قم نیوز هاجر عبادی امروز اظهار کرد: مسابقات کشوری کونگ‌فو بانوان در سبک کونگ‌فو گراتسان با حضور چهره‌های شاخص این سبک از استان‌های مختلف قطعا در سطح بالایی برگزار می‌شود و تیم بانوان کمیته گراتسان قم نیز در این رقابت‌ها حضور یافته است.

وی ادامه داد: تیم منتخب بانوان کمیته گراتسان هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور به میزبانی هیأت سمنان اعزام شده تا در این رقابت‌ها در شهر دامغان برای کسب عناوین برتر با حریفان خود به رقابت بپردازد.

نایب‌رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم بیان کرد: تیم منتخب بانوان قم متشکل از کونگ‌فوکاران سبک گراتسان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان راهی این دوره از مسابقات شده است و با توجه به نفرات خوبی که دارد از شانس بالایی برای کسب مدال برخوردار است.

وی اضافه کرد: در ترکیب تیم رده سنی نونهالان هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم ضحا یعقوبی  در وزن منهای 20 کیلوگرم، ریحانه تارین در وزن منهای 26 کیلوگرم، زینب صیادی در وزن منهای 28 کیلوگرم، ستایش احمدی‌یکتا در وزن منهای 31 کیلوگرم، و مهسا حاج‌رضایی در وزن منهای 50 کیلوگرم رقابت می‌کنند.

عبادی بیان کرد: در ترکیب تیم رده سنی نوجوانان کونگ‌فو گراتسان قم شیدا گل‌شاهی در وزن منهای 31 کیلوگرم، هنگامه آدابی در وزن منهای 47 کیلوگرم، فاطمه صیادی در وزن منهای 51 کیلوگرم، محدثه زارعی در وزن منهای 54 کیلوگرم و زهرا مهدوی در وزن منهای 64 کیلوگرم به میدان رفته‌اند.

وی افزود: تیم رده سنی جوانان هیأت قم را شیوا باقری در وزن منهای 48 کیلوگرم، مهدیه جعفری در وزن منهای 51 کیلوگرم، مائده معصومی در وزن منهای 55 کیلوگرم و زینب یعقوبی در وزن منهای 73 کیلوگرم تشکیل می‌دهند، ضمن اینکه برای تیم بزرگسالان قم نیز فاطمه منصوری در منهای 58،‌ فاطمه حکاک در منهای 66، محدثه پناه‌زاده در منهای 71 و الهه قاسم‌زاده در منهای 100 کیلوگرم مسابقه می‌دهند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc4iqe.2bqse8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما