شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۱
کد مطلب : 61278
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت تنیس روی‌میزقم خبر داد

محقق نماینده قم در مربیگری بین‌المللی پینگ‌پنگ

پسر آقای رئیس نماینده قم در تیم ملی
قم نيوز : رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم از اعزام مربی بانوان این رشته به دوره مربیگری بین‌المللی و انتخاب نماینده قم برای عضویت تیم ملی نونهالان خبر داد.
محقق نماینده قم در مربیگری بین‌المللی پینگ‌پنگ / پسر آقای رئیس نماینده قم در تیم ملی
محقق نماینده قم در مربیگری بین‌المللی پینگ‌پنگ / پسر آقای رئیس نماینده قم در تیم ملی

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم خبر داد
محقق نماینده قم در مربیگری بین‌المللی پینگ‌پنگ / پسر آقای رئیس نماینده قم در تیم ملی
رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم از اعزام مربی بانوان این رشته به دوره مربیگری بین‌المللی و انتخاب نماینده قم برای عضویت تیم ملی نونهالان خبر داد.

به گزارش قم نيوز محمد عموئیان امروز اظهار کرد: خوشبختانه تنیس روی‌میز قم روی خط توسعه گام برمی‌دارد و علاوه بر درخششی که از چهره‌های مستعد این رشته در میادین مختلف شاهد هستیم، در عرصه مربیگری و داوری نیز نمایندگان قم در سطح کشور جایگاه خوبی دارند.

وی با اشاره به حضور مربیان و داوران بین‌المللی تنیس روی‌میز قم در میادین مختلف داخلی و خارجی، ابراز کرد: در ادامه این مسیر شاهد حضور خانم فاطمه محقق مربی پینگ‌پنگ بانوان استان قم در دوره مربیگری سطح یک بین‌المللی اختصاصی تنیس روی‌‌میز بانوان در تهران هستیم.

عموئیان خاطرنشان کرد: دوره مربیگری سطح یک بین المللی اختصاصی بانوان در راستای ارتقاء سطح دانش مربیان داخلی توسط فدراسیون تنیس روی‌میز برنامه‌ریزی شده و در مرکز بین‌المللی آموزش و استعدادیابی شهید عضدی تهران در حال برگزاری است و تدریس آن را دکتر کیوانی مدرس فدراسیون جهانی انجام می‌دهد.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم سپس به انتخاب فرزند خود برای عضویت در تیم ملی نونهالان اشاره و ابراز کرد: مهدی عموئیان در مرحله دوم اردوی ملی طرح استعدادیابی پینگ پنگ پسران نونهال ایران حضور دارد، در حالی که بعد از انتخاب برترین‌های نخستین مرحله این اردو در آذر ماه به میزبانی قم، 12 نفر از برگزیدگان آن تا بیستم اسفند ماه تمرینات خود را در تبریز پیگیری خواهند کرد.

وی در ادامه به دعوت از پینگ‌پنگ‌ باز قم به دومین مرحله اردوی طرح استعدادیابی ملی دختران اشاره و عنوان کرد: این دعوت برای حضور در اردوی منتخبین طرح ملی استعدادیابی دختران ایران صورت گرفت و ملیکا اسحاقی از قم در کنار ۱۲ بازیکن دیگر از سایر استان‌ها تا هجدهم اسفند ماه در خانه پینگ پنگ قزوین تمرین کرد.

عموئیان سپس به حضور تیم‌های زرین ترنج و آکادمی قائمی قم در مسابقات لیگ دسته برتر نوجوانان و جوانان پسر باشگاه‌های کشور اشاره و بیان کرد: این دو تیم با ترکیب استعدادهای تنیس روی‌میز قم به مصاف حریفان رفتند و پرونده رقابت‌ها با قهرمانی نماینده آبادان بسته شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdjx09.yt0f56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما