يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 61369
منبع : خبرگزاری فارس
نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

حوزه‌های علمیه با قدرت به کار خود ادامه خواهند داد

قم نيوز : نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به مشکلات مالی کشور و حوزه‌های علمیه گفت: حوزه‌های علمیه علی رغم تمام مشکلات موجود با قدرت به کار خود ادامه خواهند داد.
حوزه‌های علمیه با قدرت به کار خود ادامه خواهند داد
حوزه‌های علمیه با قدرت به کار خود ادامه خواهند داد
به گزارش قم نیوز آیت الله نورالله طبرسی ظهر امروز در دیدار اعضای شورای حوزه علمیه مازندران با آیت الله نوری همدانی، ضمن عرض تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) با اشاره به اینکه آیت الله نوری همدانی همواره پشتوانه محکمی برای ولایت فقیه بوده‌اند وهم اکنون هم هستند اظهار کرد: شما بیت فقاهت هستید و یکی از امتیازات شما این است که با ولایت همراه بوده‌اید و پشتوانه محکمی از مرجعیت برای ولایت فقیه هستید و افتخار می‌کنیم که یک مرجع تقلید مستقل، مدرس قدیمی و زحمت کش در حوزه‌های علمیه مثل شما داریم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به شور و شوق مردم مازندران در مورد مرجعیت گفت: همراهی شما با ولایت فقیه را پشتوانه مهمی می‌دانیم و امیدواریم حوزه‌های علمیه و حوزه علمیه قم از برکات وجودی شما بهره مند شوند.

وی با اشاره به فعالیت حوزه‌های علمیه مازندران اظهار کرد: حوزه‌های علمیه علی ‌رغم مشکلات فراوان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند اما با مشکلات مالی مواجه هستند و این کمبود بودجه یک بلای عمومی است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceox8p.jh8zpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما