چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب : 61524
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست هیأت ورزش‌هاي همگاني استان قم خبر داد

برگزاري جشنواره بزرگ ماهيگيري خانوادگي در قم

قم نيوز : سرپرست هیأت ورزش‌هاي همگاني استان قم از برنامه‌ريزي اين هیأت براي برگزاري جشنواره ماهيگيري خانوادگي در قم خبر داد.
برگزاري جشنواره بزرگ ماهيگيري خانوادگي در قم
برگزاري جشنواره بزرگ ماهيگيري خانوادگي در قم
به گزارش قم نیوز حسین رادپور اظهار کرد: برنامه‌ریزی برگزاری جشنواره بزرگ ماهیگیری خانوادگی در هیأت ورزش‌های همگانی استان قم صورت گرفته و این جشنواره با همکاری برخی از ارگان‌ها در بیست و پنجمین روز اسفند ماه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در آخرین جمعه سال 1396 و از ساعت 8 تا 11 صبح در بوستان تفریحی ورزشی جوان واقع در بلوار امام علی (ع)، این جشنواره با حضور تمامی علاقمندان برگزار می‌شود و همزمان با آن شاهد طبخ آبزیان و غذاهای دریایی نیز خواهیم بود.

سرپرست هیأت ورزش‌های همگانی استان قم افزود: جلسه انجمن ماهیگیری ورزشی کشور و رؤسای کمیته‌های این رشته جذاب ورزش همگانی در قالب گردهمایی انجمن‌ها و کمیته‌های استانی فدراسیون ورزش‌های همگانی در موزه دفاع مقدس برگزار و راهکارهای توسعه این رشته بررسی شد.

وی در ادامه از حضور نمایندگان قم در دوره مدرسی درجه سه رشته پیلاتس با حضور مدرسان خارجی خبر داد و افزود: این دوره‌ از 25 تا 29 فروردین ماه در تهران برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در دوره، باید با معرفی نامه هیات ورزش‌های همگانی استان در آن شرکت کنند.

رادپور همچنین به برگزاری یک دوره داوری اشاره و عنوان کرد: دوره داروی درجه سه ویژه آقایان در اسفند ماه به مدت 30 ساعت در مدت سه روز در تهران برگزار شد  و همانند دوره مدرسی پیلاتس آقایان، یک دوره ویژه بانوان نیز در دهه سوم فروردین‌ماه برگزار خواهد شد.

وی سپس به راه‌اندازی رشته پیرامید اشاره و ابراز کرد: دوره آموزشی رشته پیرامید که به ورزش گروهی هماهنگ معروف است، با دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان در بهمن ماه برگزار شد و شرکت کنندگان در فرهنگسرای جوان و سالن فرهمندموحد قم آموزش دیدند.

انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdchkmn-.23nzidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما