چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : 61541
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم خبر داد

58 مورد اعزام برای اطفای حریق چهارشنبه آخر سال

قم نيوز : مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به اینکه روزگذشته به علت اقدامات اشتباه برخی از شهروندان در چهارشنبه آخر سال، 58 مورد اعزام خودروهای آتش‌نشانی را داشته‌ایم، گفت: این خودروها در هر اعزام خود در طول مسیر پنج تا 10 مورد آتش را اطفا کردند.
58 مورد اعزام برای اطفای حریق چهارشنبه آخر سال
58 مورد اعزام برای اطفای حریق چهارشنبه آخر سال
به گزارش قم نیوز عباس جعفری با بیان اینکه نیروهای سازمان آتش‌نشان روز گذشته 6 حریق منزل را مهار کردند، اضافه کرد: راکب موتور سیکلت با پرتاب مواد محترقه به داخل پارکینگ منزل یکی از شهروندان ، سبب آسیب‌دیدگی 6 نفر از اعضای یک خانواده شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد:‌ ‌ امسال در چهارشنبه‌سوری به 8 دستگاه خودرو آتش‌نشانی مواد محترقه و سنگ پرتاب شد که در اثر این اقدامات یکی از خودروها به صورت کامل از کار افتاد.

وی  از استقرار مستمر برخی از خودروهای آتش‌نشان در نقاط پرتردد شهر یاد کرد و گفت: دو نفر از آتش‌نشانان نیز در حوادث روز گذشته از ناحیه دست و سر آسیب دیده‌اند.

جعفری با بیان اینکه نیروهای آتش‌نشان روز گذشته 9 مورد عملیات نجات غیرمرتبط با اقدامات چهارشنبه آخر سال را انجام داده‌اند، مطرح کرد: یک منبع 10 هزار لیتری شب گذشته در کارخانه‌ای در جاده کوه سفید آتش گرفت که هشت دستگاه خودرو آتش‌نشانی به این کارخانه اعزام و حریق اطفا شد

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcgqn93.ak9qt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما