پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 61595
منبع : ایسنا

آماده سازی بوستان ها منطقه یک برای مهمانان نوروزی

قم نيوز : شهردار منطقه یک قم از آماده سازی و تجهیز بوستانهای سطح منطقه برای پذیرایی از مهمانان نوروزی خبر داد.
آماده سازی بوستان ها منطقه یک برای مهمانان نوروزی
آماده سازی بوستان ها منطقه یک برای مهمانان نوروزی
به گزارش قم نیوز مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به ایام پایانی سال، گفت: کلیه بوستان های سطح منطقه1 و به طور ویژه در بوستان هاشمی و مهدی در حاشیه بزرگراه امام علی(ع) بازدید و تسهیلات رفاهی  مورد نیاز شهروندان و زائرین از قبیل نمازخانه ، سرویس های بهداشتی، آلاچیق‎ مورد ارزیابی قرار گرفت تا کمبود های احتمالی به طور کامل رفع گردد.

شهردار منطقه یک قم افزود: در این بوستان‌ها فعالیتهای مربوط به رنگ آمیزی جداول، تجهیز، ایمن سازی و رنگ آمیزی آب نماها، کاشت گل های فصلی، کاشت فرش گل، آماده سازی ست های ورزشی و تندرستی، نصب و تجهیز کباب پز و آلاچیق و... در دستور کار قرار گرفت.

اصفهانیان مقدم از ارائه خدمات فرهنگی به مسافران و شهروندان در بوستان های سطح منطقه خبر داد و افزود: در این راستا تجهیز نمازخانه ها، پخش اذان و اقامه نماز جماعت از جمله فعالیتهای فرهنگی منطقه در سطح بوستان‌ها بوده که در سال های گذشته نیز با استقبال خوبی همراه بوده است.
وی از آذین بندی و نورپردازی ویژه میادین و بوستان ها و آب نماهای سطح منطقه خبر داد و بیان داشت: جهت راهنمای زائرین و مسافرین نوروزی ، تابلوهای هدایت مسیر تهیه و در حال نصب در سطح منطقه می باشد.
شهردار منطقه یک قم همچنین به پاکسازی مبادی ورودی شهر و سطح منطقه در راستای تنظیف محیط شهری و ارتقاء کیفیت زیست محیطی اشاره داشت، بیان کرد: لکه گیری آسفالت شوارع و معابر با قید اولویت در حال انجام می باشد.
وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به اقدامات و تمهیدات پیش‌بینی شده بتوانیم خدمات قابل قبولی در شان زائرین شهر کریمه اهل بیت(س) و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران و شهروندان محترم در نوروز 97 ارائه نماییم.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcfttdv.w6dy1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما