پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب : 61601
منبع : خبرگزاری فارس
جانشين فرماندهي انتظامي استان قم خبر داد

اعتراف کيف زن حرفه‌اي به 22 فقره سرقت در قم

قم نيوز : جانشين فرماندهي انتظامي استان قم گفت: با تلاش مأموران فرماندهی انتظامی معصومیه يک کيف زن حرفه اي در حرم مطهر حضرت معصومه(س) شناسايي و پس از دستگيري به 22 فقره سرقت اعتراف کرد.
اعتراف کيف زن حرفه‌اي به 22 فقره سرقت در قم
اعتراف کيف زن حرفه‌اي به 22 فقره سرقت در قم
به گزارش قم نیوز صیاد درویشی  اظهار داشت:در پی وقوع چندین فقره سرقت کیف زنی در حرم مطهر حضرت معصومه(س)در قسمت خواهران، مأموران فرماندهی انتظامی معصومیه موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.

وی با بیان این که متهمه اهل و ساکن یکی از استان های غربی کشور است، افزود: با انتقال وی به پلیس آگاهی استان در تحقیقات به 22 فقره سرقت اعتراف کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم در ادامه از تلاش برای شناسایی مالباختگان این پرونده خبر داد و گفت: نهایتاً نامبرده به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

سرهنگ درویشی در خاتمه با اشاره به شلوغی مراکز خرید و همچنین اماکن عمومی در روزهای منتهی به آخر سال، توصیه کرد: بانوان در صورت حضور در اماکن شلوغ و پرازدحام از آوردن طلا و پول و همچنین اسناد و مدارک خودداری و حتی المقدور در دید افراد معلوم الحال قرار ندهند و در مواجهه با افراد مشکوک سریعاً به مأموران مستقر در آن مرکز اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdf909.yt0fz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما