پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۴۳
کد مطلب : 61606
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

فرحزاد: اختلاف طبقاتی از زمان قبل از انقلاب بیش‌تر شده است

قم نيوز : استاد حوزه علمیه قم اختلاف طبقاتی جامعه امروز را مدنظر قرار داد و گفت: متأسفانه بعد از انقلاب وضعیت معیشتی و اختلاف طبقاتی مردم بدتر شده است.
فرحزاد: اختلاف طبقاتی از زمان قبل از انقلاب بیش‌تر شده است
فرحزاد: اختلاف طبقاتی از زمان قبل از انقلاب بیش‌تر شده است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد امشب در مراسم سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشاء که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه اخلاص در اعمال انسان را به بالاترین درجات می‌رساند، اظهار داشت: افرادی که پاک هستند و تمام فعالیت‌های خود را برای رضایت خداوند انجام می‌دهند موردعنایت ویژه خداوند قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه نمازی که با ریاکاری خوانده شود انسان را به سمت جهنم می‌برد، افزود: خداوند به اعمال انسان نگاه نمی‌کند بلکه نیت و قلب انسان را مدنظر قرار می‌دهد.

این استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: در قرآن کریم حدود 90 آیه برای نماز و بیش از 500 آیه برای انفاق و صدقه دادن آمده چراکه اعمال انسان باید ثمره داشته باشد و انفاق نتیجه و ثمره نمازخواندن است.

وی با اشاره به اینکه صدقه دادن بالاترین کار خیر است، مطرح کرد: متأسفانه امروزه برخی از مردم درحالی‌که نماز می‌خوانند و عزاداری می‌کنند ولی نسبت به پرداخت خمس و انفاق کردن اهتمام ندارند.

 فرحزاد اختلاف طبقاتی جامعه امروز را مدنظر قرار داد و گفت: متأسفانه بعد از انقلاب وضعیت معیشتی و اختلاف طبقاتی مردم بدتر شده است، مقام معظم رهبری نیز در سخنرانی‌های اخیر خود فرموده است که نسبت به رفع نیازهای مردم کم‌کاری شده است.

وی با بیان اینکه ثواب انفاق کردن از جهاد در راه خداوند بیش‌تر است، خاطرنشان کرد: امروزه افرادی در جامعه وجود دارند که اگر خمس مال خود را پرداخت کنند بسیاری از مشکلات نیازمندان برطرف می‌شود ولی این افراد حتی نسبت به یک‌پنجم مال خود نیز گذشت ندارند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdciqqaq.t1azu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما