جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : 61616
مدیر مصلی قدس قم خبر داد

افزایش 40 درصدی جذب خادمان افتخاری در مصلی قدس قم

قم نيوز : مدیر مصلی قدس قم گفت: از جمله اقدامات خدماتی در این مصلی، تسویه 80 درصدی دیون و بدهی‌های مصلی، افزایش 40 درصدی جذب خادمان افتخاری، راه اندازی اتاق سرور، تکمیل سیستم سرمایشی و پایش امنیتی است.
افزایش 40 درصدی جذب خادمان افتخاری در مصلی قدس قم
افزایش 40 درصدی جذب خادمان افتخاری در مصلی قدس قم

مدیر مصلی قدس قم خبر داد
افزایش 40 درصدی جذب خادمان افتخاری در مصلی قدس قم
مدیر مصلی قدس قم گفت: از جمله اقدامات خدماتی در این مصلی، تسویه 80 درصدی دیون و بدهی‌های مصلی، افزایش 40 درصدی جذب خادمان افتخاری، راه اندازی اتاق سرور، تکمیل سیستم سرمایشی و پایش امنیتی است.

به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عظیمی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم در مصلی قدس با اشاره به برنامه این مصلی اظهار کرد: مصلی قدس برنامه‌ها و اهداف خود را برای تبدیل به قرارگاه فرهنگی و معنوی شهر قم تدوین و اجرا کرده است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های مصلی قدس قم، برگزاری نماز جمعه است، علاوه بر این هم برنامه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی در طول هفته در این مصلی برگزار می‌شود، بخش عظیمی از این اقدامات فرهنگی در مصلی قدس، صرف تجهیز زیرساخت‌های فرهنگی می‌شود.

مدیر مصلی قدس قم افزود: از جمله اقدامات صورت گرفته در این مصلی، راه اندازی مدرس‌های سطوح عالی و خارج حوزه علمیه، راه اندازی حوزه مقاومت بسیج، راه اندازی کتابخانه تخصصی ویژه طلاب و اندیشمندان، برگزاری مراسم‌های کتاب خوانی، آماده سازی برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف و راه اندازی نمایشخانه محراب برای اکران فیلم است.

عظیمی اسکان و پذیرایی 72 هزار تن از زائرین اربعین را جزو اقدامات صورت گرفته در مصلی قدس دانست و تصریح کرد: از جمله اقدامات خدماتی در این مصلی، تسویه 80 درصدی دیون و بدهی‌های مصلی، افزایش 40 درصدی جذب خادمان افتخاری، راه اندازی اتاق سرور، تکمیل سیستم سرمایشی و پایش امنیتی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: راه اندازی سقاخانه شهدا، راه اندازی بازارچه مصلی، تهیه تجهیزات اسکان مسافر و برگزاری طرح رقابت در خدمت جزو اقدامات صورت گرفته در مصلی قدس به شمار می رود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjmmem.uqevvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما