?>?> برترين‌هاي ليگ تنيس قم معرفي و تجليل شدند | قم نیوز
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : 61666
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت تنيس استان قم:

برترين‌هاي ليگ تنيس قم معرفي و تجليل شدند

قم نيوز : دبير هیأت تنيس استان قم از پايان رقابت‌هاي فصل 1396 ليگ تنيس باشگاه‌هاي قم و تجليل از تيم‌هاي برتر اين ليگ خبر داد.
برترين‌هاي ليگ تنيس قم معرفي و تجليل شدند
برترين‌هاي ليگ تنيس قم معرفي و تجليل شدند
به گزارش قم نیوز حسین لطفی امروز، اظهار کرد: مسابقات هفته پایانی با حضور رئیس هیات تنیس از نظر کیفی در سطح بالاتری نسبت به هفته‌های گذشته برگزار شد زیرا مدعیان قهرمانی رقابتی نزدیک برای دست‌یابی به سکوی نخست این مسابقات داشتند.

وی اضافه کرد: مسابقات فصل 1396 لیگ تنیس باشگاه‌های استان قم با عنوان  جام سوهان روح‌الامین به انجام رسید و برترین‌های این رقابت‌ها در مراسمی با حضور محمدرضا قدیر رئیس هیات تنیس قم مورد تقدیر واقع شدند، در حالی که مقام قهرمانی به تیم فراسازه رسید.

دبیر هیأت تنیس استان قم با بیان اینکه بعد از سه هفته رقابت سرانجام تیم‌های برتر مشخص شدند، بیان کرد: تیم تنیس فراسازه با ترکیب مرتضی قنبری، سالار زندی‌فر، علی سیفی و امیر نجفی بالاتر از دیگر رقبای خود در صدر ایستاد و عنوان قهرمانی را تصاحب کرد.

وی یاد آور شد: مقام دوم و عنوان نایب‌قهرمانی این دوره از مسابقات به تیم تنیس خاتم‌الانبیاء تعلق گرفت، در حالی که محمدعلی نیکوسخن، سهیل زندی‌فر و معین طاهری نفرات عضو این تیم در لیگ تنیس باشگاه‌های قم بودند و تیم سوهان روح‌الامین با ترکیب سعید روح‌الامین، سیدامین موسوی و محمد خاتمی جایگاه سوم را به دست آورد.

لطفی اضافه کرد: عنوان چهارم این دوره از رقابت‌های تنیس باشگاه‌های استان قم به تیم خورشید (الف) رسید، ضمن اینکه از سوی کمیته برگزاری مسابقات عنوان تیم نمونه اخلاق نیز به تیم خورشید تعلق گرفت و سیدعلی سیدصالحی، ارشیا کارگر، شیخی و جواد مقدم اعضای این تیم بودند.

وی در پایان اظهار کرد: برگزاری رقابت‌های لیگ زمینه شناسایی استعدادهای این رشته را فراهم کرد و ان‌شاءالله در سال 1397 هم لیگ تنیس باشگاه‌های قم را با کیفیت و شرایط بهتری برگزار خواهیم کرد و هم اینکه برترین‌های این رشته را به مسابقات مختلف کشوری اعزام می‌کنیم.

انتهای پیام / 139
https://qomnews.ir/vdcepp8p.jh8zpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما