يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 61691
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت تنيس استان قم خبر داد

معرفي برترين‌هاي تنيس جام آدينه در قم

قم نيوز : دبير هیأت تنيس استان قم از پايان مسابقات تنیس جام آدینه در باشگاه نارنج پردیسان و تجليل از نفرات اول تا سوم اين پيكارها خبر داد.
معرفي برترين‌هاي تنيس جام آدينه در قم
معرفي برترين‌هاي تنيس جام آدينه در قم
به گزارش قم نیوز حسین لطفی اظهار کرد: مسابقات تنیس جام آدینه از جمله رقابت‌های جذاب و تماشایی است که در آن استعدادها و نخبه‌های رده‌های سنی پایه با یکدیگر رقابت می‌کنند و یک فرصت بسیار خوب و مغتنم برای استعدادیابی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه رقابت‌های جام آدینه در بخش انفرادی دو رده سنی زیر ۱۲ و زیر ۱۴ سال برنامه‌ریزی و برگزار شد، افزود: در پایان این رقابت‌ها محمدعلی لکی بالاتر از دیگر رقبا مقام نخست و عنوان قهرمانی را کسب کرد، سپهر حسین‌پور نایب‌قهرمان شد و ابوالفضل علوی به همراه سهیل برخوردار مشترکا عنوان سوم را کسب کردند.

دبیر هیأت تنیس استان قم در ادامه از اجرای طرح jti تنیس در قم خبر داد و افزود: این طرح به استعدادیابی از رده‌های سنی زیر 9 سال و زیر 12 سال اختصاص دارد، یک طرح استعدادیابی در تمام نقاط کشور به شمار می‌رود و زیر نظر مستقیم فدراسیون در استان‌های مختلف توسط کمیته استعدادیابی هیات‌ها اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه قم با سرمایه‌گذاری روی رده‌های سنی پایه اکنون در اکثر مسابقات کشوری نماینده دارد، خاطرنشان کرد: در این طرح با دعوت از دانش‌آموزان مدارس مقطع تحصیلی ابتدایی رده سنی زیر 9 سال و زیر 12 سال، استعداد یابی انجام می‌پذیرد و نفرات برتر آن در ترکیب تیم منتخب استان به مسابقات کشوری طرح استعدادیابی اعزام می‌شوند تا نخبه‌های این رشته در سطح کشور شناسایی شوند.

لطفی خاطرنشان کرد: حدود دو هفته قبل سه نفر از استعدادهای شناسایی شده همین طرح به نمایندگی از هیأت تنیس استان قم راهی کرج شدند و خوشبختانه در هر دو رده سنی بالاتر از دیگر تنیسورهای شرکت کننده موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی شدند.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdccseqe.2bqso8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما