چهارشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۶
کد مطلب : 62002
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد

برگزاري پيكارهاي تنيس روي‌ميز جام پدر در قم

قم نيوز : رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم گفت: در كنار فعاليت‌هاي همگاني ويژه نوروز رقابت‌هاي تنيس روي‌ميز جام پدر به مناسبت ميلاد با سعادت حضرت علي (ع) در قم برگزار مي‌شود
برگزاري پيكارهاي تنيس روي‌ميز جام پدر در قم
برگزاري پيكارهاي تنيس روي‌ميز جام پدر در قم
به گزارش قم نیوز محمد عموئیان امروز اظهار کرد: از آغاز تعطیلات نوروزی همانند چند سال گذشته طرح همگانی هیأت تنیس روی‌میز استان قم با حمایت اداره کل ورزش و جوانان و همکاری بسیار خوب و نزدیک دیگر ارگان‌ها به ویژه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در این طرح میز و امکانات اولیه رشته تنیس روی‌میز در بسیاری از پارک‌ها و بوستان‌های تفریحی ورزشی شهر قم مستقر شده و با حضور مربیان این رشته، امکان فعالیت همگانی و حتی مسابقه برای تمامی عزیزان هم استانی و هموطن فراهم شده است.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم اضافه کرد: طرح همگانی ویژه نوروز تا پایان تعطیلات در قم جریان دارد و بعد از آن ما روز جهانی پینگ‌پنگ را در پیش داریم و همزمان با سایر استان‌ها با اجرای برنامه‌های متنوع این روز مهم برای ورزشکاران، داوران، مربیان و تمام عوامل رشته تنیس روی‌میز را گرامی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه فروردین‌ پرکاری پیش‌روی تنیس روی‌میز قم قرار دارد، افزود: علاوه بر اجرای طرح همگانی، هم اکنون میزبانی پینگ‌پنگ بازان منطقه 6 کشور را نیز بر عهده داریم و اردوی این عزیزان در خانه تنیس روی‌میز مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم در جریان است.

عموئیان سپس به برنامه‌ریزی برای برگزاری یک دوره رقابت آزاد تنیس روی‌میز در قم اشاره کرد و افزود: مسابقات آزاد تنیس روی‌میز به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) با عنوان جام پدر از امروز با حضور ورزشکاران این رشته در آکادمی پینگ‌پنگ سلامت قم واقع در انتهای کوچه 25 خیابان 19 دی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها علاوه بر پینگ‌پنگ بازان استان قم، نفرات حرفه‌ای دو رده سنی نونهالان و نوجوانان از فارس، تفرش، اراک، قزوین و کاشان نیز با ورزشکاران تنیس روی‌میز قم برای کسب مقام‌های برتر به رقابت می‌پردازند، ضمن اینکه به نفرات برتر جوایز نقدی اهداء می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcj8yem.uqe8yzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما