پنجشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۲۲
کد مطلب : 62010
منبع : خبرگزاری فارس
در ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور صورت مي‌گيرد

رقابت نماينده سقوطي قم براي بازگشت به ليگ برتر فوتسال

قم نيوز : تيم فوتسال هیأت فوتبال قم با سقوط از نوزدهمين دوره ليگ برتر فوتسال در فصل 98 – 1397 مسابقات ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور براي صعود به ليگ برتر به مصاف حريفان مي‌رود.
رقابت نماينده سقوطي قم براي بازگشت به ليگ برتر فوتسال
رقابت نماينده سقوطي قم براي بازگشت به ليگ برتر فوتسال
به گزارش قم نیوز در شرایطی که استان قم در فصل 1396 رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دو تیم به نام‌های هیأت فوتبال قم و آتلیه‌طهران قم داشت اما تیم هیأت فوتبال قم در پایان این مسابقات به لیگ دسته اول فوتسال ایران سقوط کرد.

تیم فوتسال هیأت فوتبال قم 11 هفته از بازی‌های فصل قبل مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های ایران را با هدایت ابوالفضل ثانی به میدان رفت و تنها دو امتیاز کسب کرد، در شرایطی که در دور برگشت با هدایت سیدمهدی غیاثی عملکرد بهتری داشت ولی این تغییرات منجر به بقای نماینده قم در لیگ برتر نشد.

تیم فوتسال هیأت فوتبال قم که پیش از این با نام‌‌های بزرگی همچون فراز قم، ارم‌کیش قم، صبای قم، کیش‌ایر قم، ماهان‌تندیس قم و یاسین‌پیشرو قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور داشت در نوزدهمین دوره این مسابقات در سال 1396 با نام هیأت فوتبال قم بدون پشتوانه مالی و مدیریت صحیح راه سقوط را در پیش گرفت.

این تیم امسال به واسطه سقوط از لیگ برتر، نماینده قم در فصل 98 – 1397 لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور است و برای بازگشت مجدد به لیگ برتر باید راهی سخت و طولانی را در مصاف با دیگر رقبای مدعی صعود به بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی ایران طی کند.

طبق تقویم کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، بازی‌های فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور از نیمه دوم سال با حضور تیم‌های مدعی از استان‌های مختلف برگزار می‌شود و تیم هیأت قم به احتمال فراوان با نام جدید و تغییرات وسیع در کادر فنی و بازیکنان خود برای بازگشت به لیگ برتر وارد رقابت با حریفان خواهد شد.

این در حالی است که از فصل 1396 لیگ دسته اول فوتسال ایران تیم‌هایی از ساوه و بهبهان به لیگ برتر فوتسال در سال 1397 راه یافته‌اند و پارسیان شهر قدس و هیأت فوتبال قم نیز از لیگ برتر به دسته اول سقوط کرده‌اند و برای بازگشت به لیگ برتر در دسته اول به میدان می‌روند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciuuaq.t1arz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما