پنجشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : 62015
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل امور مالیاتی استان قم:

فرار خط قرمز سازمان امور مالیاتی است

قم نيوز : مدیرکل امور مالیاتی استان قم گفت: مبارزه با فرار مالیاتی در دستور کار این اداره کل قرار دارد و اقدامات خوبی با کمک مردم در این زمینه در حال صورت گرفتن است.
فرار خط قرمز سازمان امور مالیاتی است
فرار خط قرمز سازمان امور مالیاتی است
به گزارش قم نیوز سهراب امدادی فرد امروز با اشاره به کمک اداره کل امور مالیاتی استان قم به بخش تولید اظهار کرد: این اداره کل در برخورد با تولیدکنندگان رویکرد حمایتی دارد، آن‌ها باید برای استفاده از مشوقات به قانون تمکین کنند و اداره کل مالیاتی استان قم براساس قانون و مقررات به دنبال حل مشکلات واحدهای تولیدی استان است.

وی ادامه داد: بسیاری از واحدهای تولیدی استان قم با مراجعه به اداره کل امور مالیاتی استان از مشوقات این اداره کل در زمینه بخشودگی و تقسیط بدهی‌های مالیاتی برخوردار شدند.

مدیرکل امور مالیاتی استان قم افزود: خط قرمز سازمان امور مالیاتی، فرار مالیاتی است، بنابراین باید شفاف سازی در دستور کار واحدهای تولیدی استان قم قرار بگیرد.

امدادی فرد با اشاره به بررسی تراکنش‌های بانکی توسط سازمان مالیاتی اظهار کرد: این کار براساس قانون از سال گذشته شروع شد و با اطلاع رسانی به مودیان مالیاتی به دنبال این هستم که هیچ فردی در این زمینه در استان قم مشکل نداشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با فرار مالیاتی در دستور کار اداره کل امور مالیاتی استان قرار دارد و اقدامات خوبی با کمک مردم در این زمینه در حال صورت گرفتن است، مبالغ خوبی از مالیات از این راه وصول شده است، به دنبال وصول مالیات از واحدهای بدون پروانه کسب در استان قم نیز هستیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdkz09.yt0xf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما