جمعه ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۲
کد مطلب : 62021
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم:

حضور مسافران در قم منحصر به تعطیلات نوروزی نیست/ضرورت رفع مشکلات ترافیکی مرکز شهر

قم نيوز : معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: این استان نه تنها در تعطیلات نوروزی بلکه در طول سال به خصوص نیمه شعبان میزبان مسافران و زائرانی از شهرها و کشورهای مختلف است.
حضور مسافران در قم منحصر به تعطیلات نوروزی نیست/ضرورت رفع مشکلات ترافیکی مرکز شهر
حضور مسافران در قم منحصر به تعطیلات نوروزی نیست/ضرورت رفع مشکلات ترافیکی مرکز شهر
به گزارش قم نیوز محسن بهشتی ظهر امروز در جلسه کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات فرمانداری با اشاره به لزوم حمایت از بخش تولید اظهار کرد: در سال 1397 با استفاده از کالاهای تولیدی باید از این بخش حمایت کنیم.

وی ادامه داد: استان قم نه تنها در تعطیلات نوروزی بلکه در طول سال به خصوص نیمه شعبان میزبان مسافران و زائرانی از شهرها و کشورهای مختلف است، البته در محدوده مرکزی شهر قم کمبودهایی را در زمینه ترافیکی شاهد هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: امیدوار هستیم که در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی شاهد اتفاقات ناگوار و حوادث در استان نباشیم، روز 13 فروردین مقارن با وفات حضرت زینب(س) است، اما رفتن به طبیعت هیچ منافاتی با بزرگداشت این روز ندارد.

محمد مصباحی معاون امور جوانان هلال ‌احمر استان قم در ادامه این جلسه با اشاره به پایگاه‌های جمعیت هلال احمر استان اظهار کرد: نیروهای این جمعیت در ایام نوروز در 19 پایگاه این جمعیت در استان قم مستقر هستند تا به مردم امداد رسانی کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جوانان جمعیت هلال احمر در طول ایام نوروز 87 هزار نقشه استان و شهر قم را بین مسافرین توزیع کردند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca6wni.49nuu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما