جمعه ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۲۴
کد مطلب : 62022
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد

معرفي برترين‌هاي 2 جام نوروزي تنيس روي‌ميز در قم

قم نيوز : رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم از برگزاري دو جام نوروزي اين رشته و مشخص شدن نفرات برتر آن در قم و بخش خلجستان خبر داد.
معرفي برترين‌هاي 2 جام نوروزي تنيس روي‌ميز در قم
معرفي برترين‌هاي 2 جام نوروزي تنيس روي‌ميز در قم
به گزارش قم نیوز محمد عموئیان امروز اظهار کرد: رقابت‌هایی که در قم برگزار شد را یکی از باشگاه‌های سازنده و موفق این رشته یعنی آکادمی سلامت قم میزبانی کرد و در آن پینگ‌پنگ بازان قم و نفراتی از قزوین، کاشان و فارس نیز حضور داشتند.

وی ادامه داد: رقابت‌های برگزار شده در آکادمی سلامت در آستانه سیزدهم رجب و میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) به مناسبت روز پدر برنامه‌ریزی شد و در آن میلاد عابدینیان از کاشان به مقام نخست دست یافت تا جایزه نقدی یک میلیون و سیصد هزار ریالی را از آن خود کند.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم بیان کرد: در این رقابت‌ها سیدمحمدامین منتظری از قم با ایستادن روی سکوی نایب‌قهرمانی به جایزه نهصد هزار ریالی دست یافت و فرشاد عابدینیان دیگر پینگ‌پنگ بازان کاشانی با کسب مقام سوم به جایزه نقدی پانصد هزار ریالی بسنده کرد، ضمن اینکه پرهام فهام از فارس چهارم شد و مقام‌های پنجم تا هشتم به پویا جوادی از قزوین، امید نوروزی، پویا جوادی و سیدعلی سجادیان رسید.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات آزاد تنیس روی‌میز جام نوروز در بخش خلجستان اشاره و عنوان کرد: این رقابت‌ها با حضور 37 پینگ‌پنگ باز از رده‌های سنی مختلف به شکل آزاد در شهر دستجرد برگزار شد و نفرات برتر خود را همراه با معرفی بازیکن اخلاق شناخت.

عموئیان عنوان کرد: در این رقابت‌ها عنوان نخست و مقام قهرمانی به مسلم دده‌بیگی تعلق گرفت، ابوالفضل برج‌علی به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت، بابک برج‌علی سوم شد و عناوین چهارم و پنجم نیز به مهدی آقاصیفی از روستای نایه و جواد ملا از روستای گیو رسید.

وی با بیان اینکه رقابت پینگ‌پنگ بازان حاضر در جام نوروز بخش خلجستان به میزبانی سالن شهید چمران دستجرد برگزار شد، اضافه کرد: در این رقابت‌ها مهدی میرزایی عنوان بازیکن اخلاق را به دست آورد و در یک اقدام فرهنگی از سوی اداره ورزش و جوانان بخش خلجستان در مراسم پایانی و اهدا جوایز نفرات برتر، میرزایی مربی و پیشکسوت ورزش این بخش نیز تجلیل شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb5gb0.rhb55piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما