جمعه ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 62031
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد

پايان اردوی آماده سازي پينگ‌پنگ بازان منطقه 6 ايران در قم

قم نيوز : رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم از پايان اردوي پينگ‌پنگ بازان پسر تيم‌هاي منطقه 6 كشور در خانه تنیس روی‌میز قم خبر داد.
پايان اردوی آماده سازي پينگ‌پنگ بازان منطقه 6 ايران در قم
پايان اردوی آماده سازي پينگ‌پنگ بازان منطقه 6 ايران در قم
به گزارش قم نیوز محمد عموئیان امروز اظهار کرد: با توجه به تعطیلات نوروزی و با هدف حفظ آمادگی بازیکنان، یک دوره اردوی تمرینی و رقابتی با حضور پینگ‌پنگ بازان قم در کنار بازیکنانی از استان‌های قزوین، مرکزی، فارس و اصفهان به میزبانی قم برگزار شد.

وی با بیان اینکه سالن اختصاصی تنیس روی‌میز مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم میزبانی این اردو را انجام داد، اضافه کرد: این هیأت سعی کرد با بهترین امکانات خود شرایط مطلوبی برای برگزاری و اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده این اردو و رقابت پینگ‌پنگ بازان فراهم کند.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم با بیان اینکه مسوولیت برگزاری مسابقات نیز بر عهده هیأت قم بود، ابراز کرد: مسئولیت فنی اردو و زیر نظر گرفتن تمرینات پینگ‌پنگ بازان را محسن شیشه‌گرها مربی صاحب نام این رشته در خانه تنیس روی‌میز قم بر عهده داشت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده با حضور نمایندگان تیم‌های حاضر در قم، دو روز نخست این اردو به انجام تمرینات تکنیکی، تاکتیکی و بدن‌سازی اختصاص داشت و پینگ‌پنگ بازان با هدف حفظ آمادگی خود انگیزه خوبی در حین اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده نشان دادند.

عموئیان یاد آور شد: روز سوم برگزاری این اردو به انجام مسابقات تیمی اختصاص داشت و در روز چهارم و پایانی اردو رقابت‌های انفرادی به انجام رسید که در بخش تیمی تیم ایلیا جهان‌فر از قزوین و پرهام فهام از شیراز بالاتر از سایر رقبا به مقام قهرمانی این دوره رسیدند.

وی بیان کرد: در بخش تیمی این اردو تیم علی اخوان و سیدعلی سجادیان از قم روی سکوی نایب‌قهرمانی جای گرفت، ضمن اینکه تیم مهیار بهنام‌نژاد از قزوین و میلاد عابدینیان از کاشان به همراه کیارش زین‌العابدینی از قزوین و محمدامین منتظری از قم در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم افزود: در مسابقات انفرادی این اردو میلاد عابدینیان و ایلیا جهان‌فر از قزوین به فینال راه یافتند و سرانجام میلاد عابدینیان موفق به کسب رتبه نخست و مقام قهرمانی شد، جهان‌فر در جایگاه دوم ایستاد و مهیار بهنام‌نژاد از قزوین و محمدامین منتظری از قم مشترکأ به مقام سوم بسنده کردند.

وی افزود: با توجه به برگزاری مسابقات در جدول شماره دو، سیدعلی سجادیان از قم در جایگاه نخست قرار گرفت، ضمن اینکه به واسطه بازی‌های بسیار خوب توسط یاسین اصفهانی نونهال شایسته قزوینی، این بازیکن به عنوان پدیده مسابقات شناخته شد و این اردو به کار خود پایان داد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb8gb0.rhb5fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما