يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۱
کد مطلب : 62080
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خبر داد

توزیع 10 هزار بسته فرهنگی تشویقی بین مردم در روز طبیعت

قم نيوز : مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به استقرار خودروهای جمع آوری پسماند در ورودی بوستان‌های شهر همزمان با روز طبیعت گفت: همچنین در این روز 10 هزار بسته فرهنگی تشویقی بین مردم توزیع خواهد شد.
توزیع 10 هزار بسته فرهنگی تشویقی بین مردم در روز طبیعت
توزیع 10 هزار بسته فرهنگی تشویقی بین مردم در روز طبیعت
به گزارش قم نیوز سیدعبدالله میرابراهیمی امروز با اشاره به حضور مردم در بوستان‌های شهر در روز طبیعت اظهار کرد: ورود به طبیعت و استفاده از آن حق تمام مردم است اما حفاظت از این سرمایه نیز وظیفه همگان بوده و کسی حق آسیب‌رساندن به طبیعت را ندارد.

وی ضمن درخواست از شهروندان برای همراه بردن کیسه های زباله‌ در هنگام حضور در بوستان‌های سطح شهر گفت: از شهروندان‌ درخواست داریم که زباله‌های تولیدی خود را در بوستان‌های شهر جمع کنند و در هنگام خروج به خودروهای مستقر در بوستان‌ها تحویل دهند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان اینکه ریختن زباله در طبیعت موجب تخریب محیط زیست می‌شود گفت: امیدواریم مردم از ریختن زباله در جاده‌ها خودداری کرده و حتماً داخل ماشین یک سطل کوچک یا کیسه زباله خودرویی برای جمع‌آوری پسماند خود داشته باشند.

میرابراهیمی با اشاره به توزیع ۱۰ هزار بسته فرهنگی تشویقی در بین شهروندان گفت: این بسته‌ها شامل محصولات فرهنگی از قبیل کیسه خودرویی برزنتی، بروشور، نشریه زباله‌های دوست داشتنی ویژه کودکان و ... است و به منظور آموزش خانواده‌ها و تشویق آن‌ها در راستای جمع آوری و تفکیک پسماند در سطح بوستان‌های شهری توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfxxdv.w6d0cagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما