دوشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : 62090
منبع : خبرگزاری فارس
در روز طبیعت صورت می‌گیرد

فعالیت ناوگان اتوبوسرانی برای انتقال مردم به بوستان‌های بزرگ شهر

قم نيوز : مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: در روز طبیعت ناوگان اتوبوسرانی برای انتقال مردم به بوستان‌های بزرگ شهر فعال خواهند بود.
فعالیت ناوگان اتوبوسرانی برای انتقال مردم به بوستان‌های بزرگ شهر
فعالیت ناوگان اتوبوسرانی برای انتقال مردم به بوستان‌های بزرگ شهر
به گزارش قم نیوز حسین مؤمنی موحد امروز با بیان اینکه ناوگان اتوبوسرانی در روز طبیعت خدمات‌رسانی به زائرین و همشهریان را در دستور کار دارند اظهار کرد: تمهیدات ویژه‌ای برای این روز برای انتقال زائرین و همشهریان به بوستان‌های شهر و مقاصد سفر اتخاذ شده است.

وی با تاکید بر اینکه در روز طبیعت شاهد حضور تعداد زیادی از مردم در بوستان‌ها و مناطق مختلف شهر هستیم تصریح کرد: به همین خاطر تاکید ما بر این است که مردم برای تردد به مقاصد سفر خود از حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا شاهد روانی بیشتری در ترافیک عبوری شهر باشیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم به آماده باش 350 دستگاه اتوبوس این سازمان در روز طبیعت اشاره کرد و افزود: ناوگان اتوبوسرانی در این روز فعالیت داشته تا مردم اولویت استفاده از حمل و نقل عمومی را در دستور کار داشته باشند.

وی افزود: علاوه بر اتوبوس‌هایی که در مسیرهای اصلی خطوط فعال هستند سرویس‌هایی برای بوستان‌های غدیر، علوی، هاشمی و فدک پیش بینی شده که در مسیر برگشت نیز برای جابجایی شهروندان در بوستان‌ها مستقر خواهند بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgzz93.ak9xy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما