سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : 62114
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

آیت الله مکارم شیرازی: مشکل دنیای امروز نفاق سردمداران و مستکبرین عالم است

آمریکا با چاشنی ایران هراسی به دنبال فروش سلاح به عربستان است
قم نيوز : امروزه مشکل بزرگ دنیا این است که سردمداران و مستکبرین عالم به ظاهر ادعای دفاع از حقوق بشر و آزادی می کنند اما در باطن دشمن حقوق بشر و مخالف آزادی هستند و مظلومان عالم را بیچاره می کنند.
آمریکا با چاشنی ایران هراسی به دنبال فروش سلاح به عربستان است/ مشکل دنیای امروز نفاق سردمداران و مستکبرین عالم است
آمریکا با چاشنی ایران هراسی به دنبال فروش سلاح به عربستان است/ مشکل دنیای امروز نفاق سردمداران و مستکبرین عالم است
به گزارش قم نیوز حضرت آیت الله مکارم شیرازی امروز در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با اشاره به حدیثی از امام معصوم(ع) گفتند: بعضی از مردم به ظاهر ادعای ایمان به خدا و خوبی می کنند؛ اما در باطن با شیطان هستند و دارای نفاق می باشند که این دسته از مردم بسیار خطرناکتر از کسانی اند که آشکارا می گویند ما دین و معنویت را قبول نداریم.

معظم له افزودند:امروزه مشکل بزرگ دنیا این است که سردمداران و مستکبرین عالم به ظاهر ادعای دفاع از حقوق بشر و آزادی می کنند اما در باطن دشمن حقوق بشر و مخالف آزادی هستند و مظلومان عالم را بیچاره می کنند.

ایشان گفتند: این ها در ظاهر به اصطلاح ائتلاف ضد داعش تشکیل می دهند اما در باطن از داعش حمایت می کنند و این نشان از نفاق بزرگ آنها دارد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به فروش هنگفت اسلحه از سوی آمریکا به عربستان خاطر نشان ساختند: این مستکبرین عالم از راه فروش سلاح حتی سلاح های کشتار جمعی پول هنگفتی را کسب می کنند و برای این کارشان یک چاشنی ایران هراسی نیز اضافه می کنند.

این مرجع تقلید افزودند: عربستان امروز به فلاکت رسیده است چرا که این مستکبرین سلاح های از رده خارج و آهن پاره های خود را در قبال پول های هنگفت به آنها فروخته است لذا دوست ندارند که مشکل یمن و سوریه و سایر کشورهای درگیر جنگ به این زودی ها حل شود.

معظم له در پایان با گرامیداشت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت علی(ع) ضمن تبریک به همه آزادی خواهان و مسلمانان جهان با ذکر روایتی به تبیین فضایل آن امام همام پرداختند.

 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdof09.yt0xf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما