سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 62123
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت تنيس استان قم خبر داد

اعزام تنيسور قم به نخستين رقابت آسيايي سال 97

قم نيوز : دبير هیأت تنيس استان قم گفت: تنيسور ملي‌پوش قم در تركيب تيم ملي بزرگسالان كشورمان به نخستين رقابت برون‌مرزي سال 1397 اعزام شد.
اعزام تنيسور قم به نخستين رقابت آسيايي سال 97
اعزام تنيسور قم به نخستين رقابت آسيايي سال 97
به گزارش قم نیوز حسین لطفی امروز اظهار کرد: تنیسوری که از رده‌های سنی پایه با استعداد و نبوغ بالای خود به دنبال پیشرفت در این رشته ورزشی بود اکنون موجب افتخار خانواده تنیس قم و جامعه بزرگ ورزش این استان در تیم ملی بزرگسالان ایران است.

وی ادامه داد: این تنیسور امیرحسین بادی است که واقعا از نخبه‌های تنیس قم و کشور به شمار می‌رود و چنانچه با همین علاقمندی و اشتیاق به پیشرفت‌های خود در این رشته ورزشی ادامه دهد، تردید ندارم که به زودی وی را در جمع بهترین‌های تنیس آسیا و جهان خواهیم دید.

دبیر هیأت تنیس استان قم بیان کرد: بادی نخستین تنیسور قمی است که به عضویت تیم ملی بزرگسالان ایران در مسابقات مهم و معتبری همچون دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه درآمده است و اکنون در ترکیب این تیم راهی شرق آسیا شده تا با رقبای تیم ملی به رقابت بپردازد.

وی با بیان اینکه اعزام تیم ملی تنیس بزرگسالان ایران برای حضور در مرحله حذفی دیویس کاپ انجام گرفته، ابراز کرد: به همین منظور بادی در کنار سایر ملی‌پوشان تنیس کشورمان عازم کشور چین تایپه شده تا از هجدهم فروردین‌ماه برابر رقبا به میدان برود.

لطفی با اشاره به رقابت تیم ملی تنیس ایران با تیم چین‌تایپه در مرحله حذفی دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه، عنوان کرد: تیم ملی ایران در دومین دیدار خود از گروه دوم مسابقات دیویس کاپ این منطقه به مصاف تیم ملی چین‌تایپه می‌رود و به همین منظور پنج ملی‌پوش اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به ترکیب تیم ملی تنیس کشورمان در این رقابت، خاطرنشان کرد: امیرحسین بادی نماینده تنیس استان قم در کنار شاهین خالدان، امیروالا معدنچی، اشکان شکوفی و محمد کارگران عازم شرق آسیا شده‌اند و روزهای هجدهم و نوزدهم فروردین ماه با حریف رقابت می‌کنند.

دبیر هیأت تنیس استان قم با بیان اینکه تیم برنده مصاف ایران و چین‌تایپه در گروه دوم پیکارهای تنیس دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه باقی خواهد ماند، در پایان اظهار کرد: هدایت تیم ملی تنیس ایران در این رقابت بر عهده سعدی احمدوند است، ضمن اینکه فرزین ضیاء آذری به عنوان سرپرست و مصطفی عطایی به عنوان بدن‌ساز تیم ملی را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcdsf09.yt0xx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما