چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : 62185
منبع : خبرگزاری فارس
در قالب 9 گروه جهادی

415 دانشجوی قمی به روستای زلزله‌زده‌ کرمانشاه اعزام شدند

قم نيوز : 415 دانشجوی قمی در قالب 9 گروه جهادی در راستای فعالیت‌های جهادی عمرانی و فرهنگی به روستای زلزله‌زده میرمیرو کرمانشاه که از توابع بخش مرکزی شهرستان سرپل ذهاب است اعزام شدند.
415 دانشجوی قمی به روستای زلزله‌زده‌ کرمانشاه اعزام شدند
415 دانشجوی قمی به روستای زلزله‌زده‌ کرمانشاه اعزام شدند
به گزارش قم نیوز مراکز مختلف دانشگاهی استان از چندین روز قبل از آغاز سال جدید دانشجویان بسیجی خود را در قالب گروه‌های جهادی برای ارائه خدمات درمانی، بهداشتی، عمرانی و فرهنگی به مناطق محروم مختلف اعزام کردند.

دانشجویان بسیجی استان قم در اردوهای جهادی نوروز97 توجه ویژه‌ای به روستای میرمیرو که از توابع بخش مرکزی شهرستان سرپل ذهاب از استان کرمانشاه است داشتند و 415 دانشجوی قمی در قالب 9 گروه جهادی به این روستا اعزام شدند.

براساس این گزارش، گروه‌های جهادی شهید چمران، آیه‌های ایثار، شهید مطهری، تالیان نور، شهید زین‌الدین، سفیران کار و تلاش، و سبحان در سفرهای هفت الی 10 روزه خود به فعالیت‌های مختلف فرهنگی و عمرانی در منطقه زلزله‌زده میرمیرو پرداختند و گروه جهادی هجرت سبز نیز از تاریخ 6 فروردین ماه به این روستا اعزام شده و تا 17 فروردین ماه به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر گروه اعزام شده به این روستا گروه جهادی علویون متشکل از 150 جهادگر بسیجی است که از تاریخ 15 اسفندماه فعالیت خود را در روستای میرمیرو آغاز کرده و فعالیت این گروه تا 20 فروردین ماه نیز ادامه خواهد یافت.

این گروه‌های جهادی به فعالیت‌هایی از قبیل مشارکت در ساخت مدارس، احداث منازل برای نیازمندان، تعمیر خانه‌های زلزله‌زدگان، تأمین مایحتاج مورد نیاز، ساخت حسینیه و مسجد، سرویس‌های بهداشتی و حمام در نزدیک کانکس‌های زلزله‌زدگان برای اسکان موقت و برپایی نمازهای جماعت، تشکیل حلقه های معرفتی، نشست‌های مذهبی و برگزاری کلاس‌های مهارتی پرداختند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcbs8b0.rhb5wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما