پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 62259
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم خبر داد

بانوان جوجيتسوكار قم در راه بازي‌هاي آسيايي / 3 جودوكار قم در تيم ملي

قم نيوز : دبير هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم از دعوت پنج ورزشكار اين هیأت به اردوي جديد تيم‌هاي ملي جودو و جوجيتسو ايران خبر داد.
بانوان جوجيتسوكار قم در راه بازي‌هاي آسيايي / 3 جودوكار قم در تيم ملي
بانوان جوجيتسوكار قم در راه بازي‌هاي آسيايي / 3 جودوكار قم در تيم ملي
به گزارش قم نیوز علیرضا معتضدی امروز اظهار کرد: هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم با حضور دو ملی‌پوش پرتوان و با انگیزه در اردوی تیم ملی جوجیتسو زنان ایران یکی از هیات‌های ورزشی دارای شانس کسب سهمیه بزرگترین رویداد ورزشی سال 2018 قاره آسیا است.

وی ادامه داد: علاقمندان به ورزش در جریان هستند که امسال بازی‌های آسیایی 2018 در شهر جاکارتای اندونزی برگزار می‌شود و ورزشکاران تمام رشته‌ها از جمله جودو، جوجیتسو و کوراش برای کسب سهمیه این رویداد مهم که هر چهار ساله یک بار به انجام می‌رسد، در تمرینات ویژه و اردوهای مختلف آماده‌سازی هستند.

دبیر هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم افزود: ما در بخش بانوان دارای شانس کسب سهمیه این بازی‌ها هستیم و خانم‌ها پریسا حیدری و خدیجه رضایی دو نماینده این هیأت در اردوی تمی جوجیتسو اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا محسوب می‌شود که بعد از تعطیلات نوروز به مرحله دوم اردوی تیم ملی جوجیتسو بانوان دعوت شده‌اند.

وی در ادامه به دعوت سه تن از جودوکاران مستعد قم به اردوی آماده‌سازی اشاره و بیان کرد: حسین سلیمانی، محسن ولی‌زاده و محمد طالبی جودوکاران آینده‌دار قم از سوی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش برای حضور در اردوی استعدادیابی جودو کشور فراخوانده شده‌اند، اردویی که از 22 تا 24 فروردین‌ماه در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار خواهد شد.

وی یاد آور شد: هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش در سال 1396 به 31 مدال میادین کشوری، آسیایی و جهانی دست یافت، در حالی که این تعداد مدال شامل دو نشان نقره جهان توسط کاتاروهای مطرح ما یعنی محمدحسن سالاری  و محمدرضا صحرایی، دو نشان طلای کاتای آسیا با درخشش مهدی عظیمی و فخر الدین رضایی، پنج طلا، دو نقره و 11 برنز انتخابی تیم‌های ملی، یک طلا، سه نقره و پنج برنز مسابقات کشوری بود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdnx09.yt0xk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما