جمعه ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : 62286
منبع : خبرگزاری فارس
عضو هیأت امنای سازمان تامین اجتماعی:

انتظار پرداخت حداقل حقوق به کارمندان تامین اجتماعی درست نیست

قم نيوز : عضو هیأت امنای سازمان تامین اجتماعی گفت: نمی‌توان انتظار داشت که حداقل حقوق به یک کارمند در سازمان تامین اجتماعی پرداخت شود که پرونده‌های چند میلیارد تومانی زیر دست او است.
انتظار پرداخت حداقل حقوق به کارمندان تامین اجتماعی درست نیست
انتظار پرداخت حداقل حقوق به کارمندان تامین اجتماعی درست نیست
به گزارش قم نیوز اکبر شوکت امروز با اشاره به هزینه‌های اداری سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: این هزینه‌ها کمتر از سه درصد بودجه این سازمان را تشکیل می‌دهند که شامل تعمیر و نگهداری و ساخت شعب و پرداخت حقوق حدود 70 هزار کارمند سازمان تامین اجتماعی است.

وی ادامه داد: بودجه سازمان تامین اجتماعی در هر کدام از استان‌ها با بودجه تمام ادارات برابری می‌کند و این سازمان یک سازمان درآمد هزینه ای است. سالیانه حدود 80 هزار میلیارد تومان توسط سازمان تامین اجتماعی دریافت و به عنوان حقوق بازنشستگی، هزینه درمان افراد زیرپوشش و سرمایه گذاری در پروژه‌ها هزینه می‌شود.

عضو هیأت امنای سازمان تامین اجتماعی افزود: سازمانی که درآمد هزینه ای است، نمی‌تواند به کارمندهای خود حقوق یک میلیون تومانی بدهد، در آن صورت کارمندها به سمت فساد اقتصادی می‌روند، البته در میان کارمندان سازمان تامین اجتماعی فسادی وجود ندارد و آموزش‌ها به این کارمندان به صورت خوبی انجام شده است.

شوکت با اشاره به وضعیت حقوق کارمندان سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: این کارمندان حقوق بالایی نمی‌گیرند، گرچه که شاید حقوق کارمندان سازمان تامین اجتماعی یک رده بالاتر از حقوق ادارات دولتی باشد، باید برای کارمندان سازمان تامین اجتماعی مزایای انگیزشی وجود داشته باشد تا آن‌ها برای کسب درآمد برای این سازمان بیشتر تلاش کنند.

وی ادامه داد: نمی‌توان انتظار داشت که حداقل حقوق به یک کارمند در سازمان تامین اجتماعی پرداخت شود که پرونده‌های چند میلیارد تومانی زیر دست او است، مسائل مطرح شده در خصوص حقوق کارمندان سازمان تامین اجتماعی فرافکنی است که توسط دشمنان این سازمان به راه افتاده است.

عضو هیأت امنای سازمان تامین اجتماعی در پایان خاطرنشان کرد: این سازمان در کل کشور 30 مدیرکل دارد که حقوق آن‌ها به صورت ماهیانه بین 6 تا هفت میلیون تومان است و کل حقوق مدیران کل سازمان تامین اجتماعی در برابر بودجه صد هزار میلیارد تومانی این سازمان بسیار ناچیز است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd9x09.yt0xj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما