شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : 62341
منبع : خبرگزاری فارس
مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان قم خبر داد

تجديد آسفالت 95 مدرسه در قم

قم نيوز : مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان قم از تجديد آسفالت 95 مدرسه در قم طي سال گذشته خبر داد.
تجديد آسفالت 95 مدرسه در قم
تجديد آسفالت 95 مدرسه در قم
به گزارش قم نیوز محسن پورگلیان امروز با اشاره به پروژه‌های خیر ساز اظهار کرد: مدرسه استثنایی جسمی حرکتی حاجیه خانم کازرونی در منطقه بلوار شهید محلاتی، سالن ورزشی مدرسه گیوه‌چیان، مدرسه روستای طایقان، مدرسه روستای حاجی‌آباد، مدرسه خوش رفتار و زمین چمن کانون مریم از جمله پروژه‌های خیری اداره نوسازی است.

وی با بیان اینکه اقدامات جدی و جهادی در زمینه آسفالت و ایزوگام مدارس طی سال 96 انجام شده است گفت: هزار و 500 تن قیر تحویل گرفته شد و در قالب تفاهم‌نامه با شهرداری قم تجدید آسفالت 95 مدرسه با زیر بنای 90 هزار متر مربع در سال گذشته صورت گرفت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم با بیان اینکه 220 مدرسه به آسفالت نیاز داشتند عنوان کرد: 50 درصد مدارس آسفالت شده ابتدایی هستند زیرا دانش‌آموزان ابتدایی آسیب‌پذیرتر هستند و سپس به ترتیب مدارس متوسطه اول و دوم در مراتب بعدی قرار دارند.

وی با اشاره به تجدید ایزوگام‌ مدارس گفت: حدود 160 مدرسه به ایزوگام نیاز داشتند که از این تعداد ایزوگام حدود 100 مدرسه با 52 هزار متر مربع زیربنا انجام شد.

پورگلیان یادآور شد: امیدواریم این امور طی سال 97 ادامه داشته باشد و اقدامات جدی برای همه مدارس نیازمند به آسفالت یا ایزوگام انجام شود.

وی با اشاره به حوزه استانداردسازی گرمایشی و سرمایشی مدارس گفت: این فعالیت از چهار سال گذشته آغاز شده و طی سال 96 استانداردسازی گرمایشی و سرمایشی 19 مدرسه با 228 کلاس درس و 28 هزار متر مربع زیربنا انجام شده است و این فرآیند ادامه دارد تا همه مدارس به استاندارد لازم برسند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfymdv.w6d0jagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما