سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 62470
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم مطرح کرد

اسکان 650 هزار مسافر در تعطیلات نوروزی در قم

قم نيوز : معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: ظرفیت واحدهای اقامتی استان، 12 هزار تخت است، این در حالی است که امسال در تعطیلات نوروزی حدود 650 هزار نفر در نقاط مختلف در شهر قم اسکان پیدا کردند.
اسکان 650 هزار مسافر در تعطیلات نوروزی در قم
اسکان 650 هزار مسافر در تعطیلات نوروزی در قم
به گزارش قم نیوز یونس عالی پور امروز با اشاره به وضعیت اسکان مسافرین نوروزی در استان قم اظهار کرد: امسال از تجربه سال‌های گذشته برای رفع مشکلات در زمینه اسکان مسافرین در استان استفاده کردیم و شرایط خوبی در این زمینه را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: امسال در تعطیلات نوروزی براساس نظرسنجی‌ها، مسافرین در استان قم از وضعیت اسکان راضی بودند، حتی برخی از مسافرین در کمپ‌های بوستان‌های شهر قم سه روز اقامت داشتند.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: ظرفیت واحدهای اقامتی استان، 12 هزار تخت است، این در حالی است که امسال در تعطیلات نوروزی حدود 650 هزار نفر در نقاط مختلف در شهر قم اسکان پیدا کردند، هر چه ظرفیت واحدهای اقامتی استان افزایش پیدا کند، ارزش دارد.

عالی با اشاره به افزایش اقامت مسافرین نوروزی در شهر قم اظهار کرد: امسال شاهد افزایش 139 درصدی اقامت مسافرین در بوستان‌های شهر در تعطیلات نوروزی بودیم، همچنین در این مدت اسکان مسافرین در جوار مزار امامزادگان استان قم 212 درصد افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: امسال نظارت دستگاه‌های مختلف بر واحدهای صنفی استان قم در ایام نوروز ادامه داشت، حتی گاهی تخلفات مشاهده شده در این واحدها منجر به تشکیل پرونده شد.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم در پایان خاطرنشان کرد: نقاط قوت و ضعف عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در ایام نوروز استخراج شده است، در استان قم در زمینه کمبود پارکینگ و نیز هتلینگ ضعف داریم.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdciu5aq.t1ary2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما