سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : 62497
منبع : خبرگزاری فارس
مدير عامل باشگاه ايثار قم خبر داد

آماده‌سازي ايثار قم براي حضور در ليگ برتر بسكتبال با ويلچر

قم نيوز : مدير عامل باشگاه فرهنگي ورزشي جانبازان و معلولين ايثار قم گفت: تيم ايثار قم امسال با تمام توان خود مصمم حضور در ليگ برتر بسكتبال با ويلچر باشگاه‌هاي كشور است.
آماده‌سازي ايثار قم براي حضور در ليگ برتر بسكتبال با ويلچر
آماده‌سازي ايثار قم براي حضور در ليگ برتر بسكتبال با ويلچر
به گزارش قم نیوز علی خوشرفتار امروز اظهار کرد: البته تا زمان شروع فصل جدید لیگ‌های باشگاهی بسکتبال با ویلچر کشور زمان زیادی داریم اما هر ساله از همین ایام در اندیشه پیش‌بینی امکانات، منابع مالی و بستن تیم برای حضور قوی در لیگ هستیم.

وی ادامه داد: امسال نیز همین‌گونه است و با پیش‌بینی منابع مالی به دنبال هماهنگی‌های لازم برای کادر فنی به منظور جذب بازیکنان مورد نظر برای فصل جدید رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور هستیم تا بار دیگر در سطح اول مسابقات باشگاهی حضور یابیم.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم افزود: سال 1397 سال بسیار پرکاری برای بسکتبال با ویلچر ایران است زیرا تیم ملی کشورمان هم رقابت‌های آسیایی و هم پیکارهای قهرمانی جهان را پیش‌رو دارد و منتظر درخشش این تیم در مصاف با رقبا هستیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه از باشگاه ایثار قم نیز محمد محمدنژاد نماینده بسکتبالیست‌های معلول و پرتوان استان قم است و ایثار به خود افتخار می‌کند که در سال‌های فعالیت خود بازیکنان زیادی از جمع ملی‌پوشان بسکتبال با ویلچر کشورمان در میادین مختلف بین‌المللی، آسیایی، جهانی و پارالمپیک داشته است.

خوشرفتار در ادامه به نشست شورای انجمن بسکتبال با ویلچر اشاره و بیان کرد: در این نشسته البته راجع به زمان‌بندی برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی مردان و بانوان در سال جاری بحث و تبادل نظر شد، ولی موضوع مهم این است که ما یک تیم قوی و آماده در میادین برون‌مرزی داشته باشیم.

وی در پایان اظهار کرد: امسال نیز با تکیه بر توانایی و قابلیت بالای نفرات بومی در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور حضور خواهیم یافت و مصمم به کسب مجوز راهیابی به بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی ایران و تکرار خاطرات شیرین قهرمانی‌های چند سال اخیر در سطح کشور هستیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchqkn-.23niwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما