چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۷
کد مطلب : 62552
منبع : خبرگزاری فارس
مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان قم مطرح كرد

مقابله بسيجيان هنرمند با آثار هنري مبتذل غرب

قم نيوز : مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان قم گفت: غرب انحرافات را در قالب هنر ترويج مي‌كند كه در اين زمينه هنرمندان بسيجي بايد به مقابله با آنها بيايند و هنر انقلابي و مقاومت را شكوفا كنند.
مقابله بسيجيان هنرمند با آثار هنري مبتذل غرب
مقابله بسيجيان هنرمند با آثار هنري مبتذل غرب
به گزارش قم نيوز قاسم بابایی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر اهمیت ایجاد زیربنای فرهنگی برای انجام امور مختلف اظهار کرد: هنرمندان بسیجی کسانی بودند که در مسیر انقلاب جانفشانی کردند و حتی در مسیر آرمان‌ها و اهداف اسلام به شهادت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: زبان هنر ظرفیت فوق العاده‌ای دارد به طوری که می‌توان به وسیله آن آموزه‌های دینی را انتقال داد و در مسیر تعمیق باورها و اعتقادات گام برداشت. به عنوان مثال غربی‌ها با استفاده از این ظرفیت و تولید آثار هنری فرهنگ خود را به دیگر کشورها ترویج می‌دهند.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان قم خاطرنشان کرد: غرب انحرافات را در قالب هنر ترویج می‌کند که در این زمینه هنرمندان بسیجی باید به مقابله با آنها بیایند و هنر انقلابی و مقاومت را شکوفا کنند تا با شکل‌گیری هنر مقاومت بر گرفته از آموزه‌های دینی از ابتذال هنری غرب جلوگیری شود.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از نیروهای مسجدی گفت: مساجد دارای ظرفیت عظیم نیروهای مؤمن و معتقد هستند که می‌توان در مسیر تولیدات هنری از آنها استفاده کرد تا بتوان مسیر پیشرفت و ترقی را پیمود.

بابایی با بیان اینکه بیش از 2 هزار نفر از هنرمندان در این سازمان فعال هستند گفت: این هنرمندان تولیداتی در راستای اهداف انقلاب تولید می‌کنند و به جامعه ارائه می‌دهند و به این وسیله سبب هدایت و روشنگری در جامعه می‌شوند.

وی با اشاره به شعار سال با عنوان تولید داخلی گفت: حرکت در مسیر این شعار از برنامه‌های سازمان است که تاکنون 20 کلیپ دو دقیقه‌ای در این زمینه تولید شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcj8iem.uqe8izsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما