پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : 62573
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم خبر داد

برگزاري مسابقات نيمه آزاد كونگ‌فو در قم / افزايش بيمه‌ شده‌هاي كونگ‌فو قم تا هزار نفر

قم نيوز : رئيس هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم از برگزاري مسابقات نيمه آزاد كونگ‌فو به عنوان نخستين رويداد سال 1397 در قم خبر داد.
برگزاري مسابقات نيمه آزاد كونگ‌فو در قم / افزايش بيمه‌ شده‌هاي كونگ‌فو قم تا هزار نفر
برگزاري مسابقات نيمه آزاد كونگ‌فو در قم / افزايش بيمه‌ شده‌هاي كونگ‌فو قم تا هزار نفر
به گزارش قم نیوز حسن عباسی امروز اظهار کرد: هدفم از اینکه بار دیگر با اعتماد اداره کل ورزش و جوانان قم، فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی و خانواده بزرگ این هیأت ورزشی با اعتماد اعضای مجمع به هیأت بازگشتم، شکوفایی مجدد این رشته در قم و کشور است.

وی ادامه داد: در دهه 1380 شاهد پیشرفت و توفیقات بسیار خوبی در کونگ‌فو قم بودیم و این رشته نه تنها در مسابقات مختلف کشوری، بلکه در میادین برون‌مرزی متنوع نیز مدال‌های خوشرنگی برای ورزش قم به ارمغان آورده و امیدواریم بار دیگر آن دستاوردها را تکرار کنیم.

رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم در ادامه از برنامه‌های متنوع برای تحول در این رشته ورزشی در سال جدید خبر داد و افزود: از سال گذشته مسوولیت هیأت را پذیرفته‌ام و یکی از مهمترین اقدامات ما تلاش برای افزایش جمعیت ورزشکار سازمان یافته این هیأت است که خوشبختانه از تعدادی بسیار اندک در شروع کار، اکنون به نزدیک هزار نفر رسیده است.

وی سپس به برگزاری منظم مسابقات استانی به عنوان فرصتی برای شکوفایی استعداد ورزشکاران این رشته اشاره کرد و افزود: به همین منظور هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم برای برگزاری یک دوره مسابقات قهرمانی استان در بخش مبارزات نیمه آزاد برنامه‌ریزی کرده است.

عباسی با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها در بخش مردان و اطلاع‌رسانی آن به تمامی مربیان و کونگ‌فوکاران بخش نیمه آزاد تمام رده‌های سنی، افزود: از همه قهرمانان بخش نیمه آزاد دعوت شده تا برای حضور قوی خود در این رویداد هرچه سریع‌تر اعلام آمادگی کرده و ثبت‌نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده در کمیته مسابقات هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم، این دوره از رقابت‌ها در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به روش نیمه آزاد در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcc1pqe.2bqim8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما