پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 62597
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته 32 ليگ آزادگان انجام مي‌شود

مصاف صباي قم با بادران در شانزدهمين ميهماني ليگ آزادگان

قم نيوز : تيم فوتبال صباي قم در هفته 32 رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور جام آزادگان شانزدهمين ميهماني اين فصل را در مصاف با بادران تهران تجربه مي‌كند.
مصاف صباي قم با بادران در شانزدهمين ميهماني ليگ آزادگان
مصاف صباي قم با بادران در شانزدهمين ميهماني ليگ آزادگان
به گزارش قم نيوز در حالی که جدال برای صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بین تیم‌های نفت مسجد سلیمان، فجر شهید سپاسی شیراز، خونه به خونه بابل و نساجی مازندران است، در انتهای جدول لیگ دسته اول امسال تیم‌های صبای قم و راه‌آهن تهران به دسته اول سقوط کرده‌اند.

این در حالی است که هنوز به شکل صد در صد تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر مشخص نشده‌اند، ضمن اینکه در پائین جدول نیز از بین دو تیم ماشین‌سازی تبریز و ایرانجوان بوشهر یک تیم به جمع صبا و راه‌آهن در مسیر سقوط به دسته پائین‌تر فوتبال ایران خواهد پیوست.

تیم صبای قم در حال حاضر با اندوخته 12 امتیاز از 93 امتیاز موجود تا پایان هفته سی و یکم فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در مکان هفدهم جدول رده‌بندی جای دارد و در سه هفته پایانی این رقابت‌ها، برابر دو بازی خارج از خانه و یک بازی خانگی پیش‌رو دارد.

این تیم در هفته پانزدهم از دور برگشت فصل جاری لیگ آزادگان در میهمانی تیم بادران تهران شانزدهمین بازی خارج از خانه این فصل را انجام می‌دهد، مسابقه‌ای که طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ آزادگان از ساعت 17 عصر روز سه‌شنبه 28 فروردین ماه در ورزشگاه اختصاصی بادران به انجام می‌رسد.

در این دیدار تیم بادران تهران که در جدول رده‌بندی با کسب 53 امتیاز بعد از چهار رقیب بالاتر خود همچنان به کسب مجوز صعود به لیگ برتر امیدوار است، برابر صبا به احتمال فراوان به یک برد پرگل دست خواهد یافت زیرا صبای قم در هفته‌های اخیر از هم گسیخته و با بازیکنان کم نام و نشان به میدان می‌رود.

البته با توجه به اتفاقاتی که در دیدار صبای قم و مس رفسنجان در هفته 31 لیگ دسته اول فوتبال ایران رخ داده باید منتظر ماند و دید که آیا نماینده ضعیف فوتبال قم در این دیدار حضور می‌یابد یا خیر.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciywaq.t1ar32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما