پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۷
کد مطلب : 62599
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد

افتتاح آكادمي تنيس روي‌ميز خاتم‌الانبياء در قم / برگزاري نخستين رقابت رنكينگ‌ در قم

قم نيوز : رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم از افتتاح آكادمي پينگ‌پنگ خاتم‌الانبياء قم و فعاليت حرفه‌اي براي تداوم توسعه و پيشرفت اين رشته در قم خبر داد.
افتتاح آكادمي تنيس روي‌ميز خاتم‌الانبياء در قم / برگزاري نخستين رقابت رنكينگ‌ در قم
افتتاح آكادمي تنيس روي‌ميز خاتم‌الانبياء در قم / برگزاري نخستين رقابت رنكينگ‌ در قم
به گزارش قم نيوز محمد عموئیان امروز اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات هیات تنیس روی‌میز استان در مسیر توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی، ساماندهی باشگاه‌های این رشته است و خوشبختانه بار دیگر یکی از باشگاه‌های این رشته فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به افتتاح مجدد آکادمی تنیس روی‌میز خاتم‌الانبیاء قم، عنوان کرد: این آکادمی این بار به شکل حرفه‌ای توسط مربیان مطرح استان قم و با حضور بازیکنان شاخص تنیس روی‌میز نظیر مجتبی شکارچی، محمدعلی نیکوروش و محمد حسینی به پرورش استعدادهای این رشته می‌پردازد.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم با اشاره به آموزش پینگ‌پنگ به شکل عمومی و خصوصی از مبتدی تا حرفه‌ای در رده‌های سنی خردسالان تا بزرگسالان، بیان کرد: این آکادمی در میدان ایرانمرینوس،  قبل از شهر بازی رنگین‌کمان، حد فاصل اداره آب و فاضلاب و اداره دارایی در دانشگاه خاتم‌الانبیاء واقع شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه این آکادمی از امکانات خوبی برخوردار است، افزود: علاوه بر کافی‌شاپ که روبه‌روی آکادمی و بوفه در داخل آکادمی قرار دارد، قسمت بدن‌سازی آکادمی تنیس روی‌میز خاتم‌الانبیاء قم نیز تا چند روز دیگر نیز راه‌اندازی خواهد شد.

عموئیان در ادامه به سالن‌های فعال تنیس روی‌میز در قم اشاره و عنوان کرد: خانه پینگ‌پنگ مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر جنب عوارضی اتوبان قم – تهران، آکادمی تنیس روی‌میز قائمی در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب واقع در منطقه صدوق قم، سالن شهید محمدی در مجموعه ورزشی تختی، باشگاه سلامت در خیابان 19 دی قم، باشگاه شهید زین‌الدین در منطقه نوبهار و آکادمی خاتم‌الانبیاء، از مکان‌های فعال این رشته در قم هستند.

وی در پایان به برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ آزاد قم به عنوان نخستین مسابقه رنکینگ‌دار ۱۰۰ امتیازی اشاره کرد و افزود: این پیکارها روز جمعه 24 فروردین‌ماه از ساعت 15 در سالن شهید رضا محمدی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaomni.49nuo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما