جمعه ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 62603
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند خبر داد

جمع‌آوری بیش از 200 کالا در قالب طرح احسان ماندگار

قم نيوز : مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از جمع آوری بیش از 200 کالا به ارزش 1.2 میلیارد ریال در قالب طرح احسان ماندگار در سال 96 خبر داد.
جمع‌آوری بیش از 200 کالا در قالب طرح احسان ماندگار
جمع‌آوری بیش از 200 کالا در قالب طرح احسان ماندگار
به گزارش قم نیوز سید عبدالله میرابراهیمی با بیان اینکه در سال گذشته همچون سال 95 طرح احسان ماندگار(هبه) با مشارکت سازمان مدیریت پسماند و سازمان بهزیستی اجرایی شد، اظهار کرد: ششمین سال متوالی است که این طرح در راستای امری خداپسندانه و حمایت از اقشار محروم جامعه اجرایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم استقبال شهروندان و مشارکت چشم‌گیر در اجرای این طرح را مورد توجه قرار داد و با اشاره به اهداف اجرای این طرح، گفت: در قالب این طرح، شهروندان در پایان سال کالاهای مازاد ارزشمند خود را در اختیار دیگر همشهریان قرار می‌دهند.
میرابراهیمی با اشاره به اثرگذاری اجرای طرح احسان ماندگار در بهبود چرخه مدیریت پسماند در شهر، خاطرنشان کرد: بیش از 200 کالای قابل استفاده جهت اهدا به مددجویان در طرح احسان ماندگار جمع آوری شد.
وی با تاکید بر اینکه طبق گزارش های ارائه شده از سوی اداره کل بهزیستی استان، ارزش ریالی کالاهای جمع آوری شده 120 میلیون تومان برآورد شده است ضمن قدردانی از مشارکت شهروندان در این طرح، تصریح کرد: در این طرح، لوازم چوبی، برقی، صوتی و تصویری و سایر اقلام جمع آوری و در اختیار اداره کل بهزیستی جهت اهدا به مددجویان قرار گرفت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgw393.ak9xz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما