سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : 62776
منبع : خبرگزاری تسنیم

کمبود پارکینگ از مهم‌ترین معضلات شهر قم در مواجه با مسافران است

قم نيوز : عضو شورای شهر قم گفت: کمبود پارکینگ از مهم‌ترین معضلات شهر قم در مواجه با مسافران است.
کمبود پارکینگ از مهم‌ترین معضلات شهر قم در مواجه با مسافران است
کمبود پارکینگ از مهم‌ترین معضلات شهر قم در مواجه با مسافران است
به گزارش قم نیوز محمود محرری در سی و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، اظهار داشت: حقوق و مزایای بخش خصوصی در مسئله اسکان مسافر باید حفظ و تأمین شود.

وی  با اشاره به اخذ مجوز انتقال عرصه در مسیر پلاک ثبتی مربوط به کدهای نوسازی افزود: ویژگی‌ها و ضوابط این مورد در کمیسیون ماده 100 بررسی‌شده و نظر نهایی صادر شده است.

عضو شورای شهر قم با اشاره به خدمات نوروزی شهرداری قم گفت: شهرداری قم در میزبانی از مسافران نوروزی محوری‌ترین نقش را در بین دستگاه‌های مختلف اجرایی داشته و از این منظر همیشه در خط مقدم میزبانی از زائران نوروزی قرار داشته است.

محرری با ابراز خرسندی از بهبود و ارتقای خدمات در شهر قم تأکید کرد: در حوزه‌های مختلف خدمات‌رسانی شاهد ارتقا در عرصه خدمات‌رسانی بوده‌ایم و مسافران و زائران در زمینهٔ مختلف مشکلات ویژه‌ای را احساس نکردند.

وی با برشمردن نقاط ضعف و قوت شهرداری قم در خدمات‌رسانی به زائران نوروزی خاطرنشان کرد: برطرف شدن گره‌های ترافیکی و بهبود وضعیت آمدوشد در شهر قم ازجمله نقاط قوت شهرداری قم در سال 96  بوده است.

عضو شورای شهر قم ادامه داد: در مسئله اسکان شهر قم دچار کمبود و کاستی بوده که سبب شده بود تا در برخی ایام با مشکل مکان مناسب برای اسکان مواجه شویم، در محدوده مسجد مقدس جمکران در مناسبت‌های ملی مذهبی شاهد اسکان بیش از 15 هزار نفر مسافر بوده‌ایم.

محرری خاطرنشان کرد:مشکل کمبود سرویس‌های بهداشتی همچنان در محدود حرم مطهر احساس می‌شود، در زمینهٔ ساماندهی پارکینگ‌ها نیز مشکلاتی در شهر وجود دارد.

عضو شورای شهر قم نیز در این جلسه عنوان کرد: مشکل آسانسور در پارکینگ زائر ازجمله نقاط ضعف شهرداری قم بوده که با توجه به حجم مسافران و خودروهای ورودی به این پارکینگ باید هر چه زودتر حل شود.

محمود مسگری ادامه داد: مشکل اسکان در شهر قم همچنان وجود دارد، بخش خصوصی قم باید به منافع و منابع قانونی خود در مسئله اسکان برسد، مشکل کمبود پارکینگ در سطح شهر ازجمله مهم‌ترین معضلات شهر قم در مواجه با مسافران است.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdch-qn-.23niqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما