پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : 6328
نجاریان خبرداد:

برگزاری 60 جلسه‌ تفسیر قرآن کریم در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قم از برگزاری بیش از 60 جلسه‌ تفسیر قرآن کریم با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه قم در مساجد این استان خبر داد.
برگزاری 60 جلسه‌ تفسیر قرآن کریم در قم
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام  محمود نجاریان در جلسه ستاد انسجام بسیج و مساجد استان قم که در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی در رابطه با مسجد در سال گذشته، اعلام کرد: یکی از دغدغه‌های اداره تبلیغات مساجد بین راهی استان قم است.

وی در ادامه با بیان اینکه برنامه‌های گوناگونی برای ارتقا سطح بهداشتی و خدمت‌رسانی مساجد بین راهی توسط اداره تبلیغات اسلامی اجرا شده است، اظهار داشت: در ابتدای سال ۹۰ تعداد مساجد بین راهی استان قم ۶۰ باب مسجد و نمازخانه بود، این در حالی است که هم‌اکنون بیش از ۷۶ مسجد بین راهی در استان قم وجود دارد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قم با اشاره به لزوم وجود سطح بالای بهداشتی در مساجد بین راهی استان قم عنوان کرد: غبار روبی مساجد توسط هیئت‌های مذهبی، تعویض قرآن، مفاتیح الجنان و مهرهای فرسوده توسط طلاب، تعویض و یا تعمیر پرده‌های مساجد و... بخشی از اقدامات موثر اداره تبلیغات اسلامی در راستای ارتقای وضعیت مساجد بین راهی در سال ۹۰ بوده است.

وی در پایان با بیان اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی به منظور مقابله با جنگ نرم دشمن نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی اقدام کرده است، افزود: برگزاری بیش از ۶۰ جلسه‌ سلسله نشست‌های تخصصی مهدویت در سطح مساجد استان، برگزاری دوره‌های آموزش خانواده، برگزاری بیش از ۶۰ جلسه‌ تفسیر قرآن کریم با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم و ... از جمله فعالیت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی در این زمینه است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.unik49nea5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما