شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 63314
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم مطرح كرد

هفته فرهنگی اقتصادی قم در لبنان فرصتی برای ارتقاء قرابت با دنیا

قم نيوز : معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: با توجه به جايگاه قم لازم است معرفي بيشتر اين شهر در دستور كار باشد تا قرابت اين شهر با كل دنيا تقويت شود و هفته فرهنگي اقتصادي قم در لبنان در اين زمينه مؤثر است.
هفته فرهنگی اقتصادی قم در لبنان فرصتی برای ارتقاء قرابت با دنیا
هفته فرهنگی اقتصادی قم در لبنان فرصتی برای ارتقاء قرابت با دنیا
به گزارش قم نیوز یونس عالی‌پور ظهر امروز در نشست مطبوعاتی اظهار کرد: برای قرابت بیشتر قم با کل دنیا باید حضور این شهر تقویت شود زیرا بیش از 100 ملیت در این شهر نماینده حضور داشته و از ظرفیت‌هایی مانند مجمع جهانی اهل بیت، تقریب مذاهب، جامعة الزهرا، حوزه علمیه، جمکران و حرم حضرت معصومه(س) برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: برای معرفی و ارتباط‌گیری با دنیا باید تلاش شود. صدور کالای ایرانی پیگیری می‌شود و وظیفه ما است که در این بخش در نمایشگاه‌ها حضور پیدا کنیم.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم  با بیان اینکه قم با استان‌های دیگر متفاوت است گفت: قم کلانشهر است و ظرفیت‌های خاصی دارد و اکنون باید چهره قم معرفی شود. گردشگری ظرفیت زیادی دارد که باید ظرفیت این بخش معرفی شود.

وی یادآور شد: محل اسکان، پذیرایی و نمایشگاه بر عهده لبنان است بنابراین مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

عالی‌پور عنوان کرد: در جلسه آیت‌الله اختری از وی خواسته شد کمک کنند که مصوب شد اطلاع‌رسانی خارج کشور به عهده ابنا باشد.

وی  از افراد همکاری‌کننده در برگزاری این رویداد فرهنگی اقتصادی تشکر و عنوان کرد: باید به سمت توسعه صادرات برویم و اینگونه روابط اقتصادی و فرهنگی باید ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgtw93.ak9wq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما