دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 63382
منبع : خبرگزاری مهر
با اعلام محمد ناظم الشریعه،

۴ فوتسالیست قمی به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت شدند

قم نيوز : محمد ناظم الشریعه تعدادی از بازیکنان را به اردوی تیم ملی فوتسال «ب» دعوت کرده که نام ۴ بازیکن قمی نیز در این فهرست قرار دارد.
۴ فوتسالیست قمی به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت شدند
۴ فوتسالیست قمی به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت شدند
به گزارش قم نیوز محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران برای پشتوانه سازی تیم ملی فوتسال دست به تشکیل تیم ملی «ب» فوتسال ایران زده است تا بدین وسیله فرصتی برای سایر ستاره‌های لیگ برتر فوتسال ایران فراهم کند.

در فهرستی که وی تحت عنوان تیم ملی فوتسال ب اعلام کرده ۴ بازیکن قمی حضور دارند که البته یکی از آن‌ها علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی است. وی بر اساس صلاحدید سرمربی تیم ملی در تمرینات تیم ملی ب نیز حضور خواهد یافت.

اما در بین دعوت شدگان ۳ بازیکن تیم فوتسال آتلیه طهران قم در لیگ برتر فوتسال در سال ۹۶ حاضر هستند. در شرایطی که آینده تیم آتلیه طهران قم در لیگ برتر نامشخص است این ۳ بازیکن تلاش می‌کنند نظر ناظم الشریعه را به خود جلب کنند.

طاها نعمتیان، سعیدقلندری و محمد دهقان بازیکنان قمی دعوت شده به تیم ملی «ب» فوتسال هستند و مرحله آماده سازی از روز ۱۲ اردیبهشت در تهران پیگیری می‌شود. این در حالی است که محمد دهقان دروازه بان تیم آتلیه طهران قم در لیگ ۹۶ درخشش چشمگیری در لیگ برتر داشت اما به دلیل ترافیک در دروازه تیم ملی نتوانست ملی پوش شود.

طاها نعمتیان بازیکن جوان فوتسال قم دیگر بازیکنی است که پیش از این در مراحل مختلفی به اردوی تیم ملی دعوت شده و به نظر می‌رسد وی یکی از بازیکنانی است که در برنامه آینده تیم ملی فوتسال ایران جای دارد و راه رسیدن به رویدادهای بزرگ بین المللی را طی می‌کند.

سعید قلندری نیز که ۲ سال است در فوتسال قم برای خود نامی دست و پا کرده بر خلاف نعمتیان، بازیکن جوانی نیست اما درخشش وی در لیگ برتر و پیش‌تر، در لیگ دسته اول سبب شده از سوی ناظم الشریعه شانس حضور در تیم ملی ب را بیابد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb5fb0.rhbfwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما