دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : 63406
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای شهر قم مطرح کرد

ارائه متوازن خدمات برای ایجاد عدالت اجتماعی

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: باید ارائه خدمات را در همه مناطق به طور متوازن انجام دهیم تا به عدالت اجتماعی برسیم ، این تفکر باید در تمام دستگاه‌های اجرایی ایجاد شود.
ارائه متوازن خدمات برای ایجاد عدالت اجتماعی
ارائه متوازن خدمات برای ایجاد عدالت اجتماعی
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی ظهر امروز در همایش روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا، ضمن تبریک روز کارگر،گفت: در این جلسات نمایندگان وظیفه دارند ،گزارشی از فعالیت‌های انجام شده را بدهند ، واین حق مردم است که بدانند چه فعالیت‌هایی انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به پیشرفت شوراها اظهار کرد: باگذشت بیش از 19 سال از عمر شوراها شاهد این موضوع بوده‌ایم، و این به دلیل سعی وتلاش بی وقفه افراد این مجموعه است.

جلالی با بیان اینکه این شورا قانون را مد نظر قرار داده است اظهار کرد: می‌خواهیم در سایه همدلی وبرادری به انجام فعالیت بپردازیم وحق مردم را ادا کنیم.

وی با بیان اینکه بررسی لوایح در کمتر از 2 هفته انجام می‌شود ادامه داد: ما در شورا به روز هستیم ، در استان قم در برخی از مناطق مشکلاتی داریم ، باید ارائه خدمات را در همه مناطق به طور متوازن انجام دهیم تا به عدالت اجتماعی برسیم ، این تفکر باید در تمام دستگاه‌های اجرایی ایجاد شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به این موضوع که باید نابرابری‌ها را از بین ببریم ادامه داد:این از وظایف شوراها بوده چراکه عضویت در شوراها یک امانت است که در اختیار ما قرار داده شده است، و فرصت‌ها محدود است ، مهم این است که باید دید رضایتمندی مردم بعد از 4 سال ، از فعالیت ما چه بوده است.

جلالی با اشاره به اینکه سیاست زدگی از آفات شوراها است گفت: باید مراقب این موضوع بود و آن را از بین برد، و در راستای انجام فعالیت باید این مردم سالاری را حفظ کرد، وهمچنین نباید گذاشت بدنه دولت افزایش پیدا کند زیرا متحمل هزینه‌های گزافی خواهیم شد.

وی با اشاره به موضوع مالیات بر ارزش افزوده ادامه داد: از مسئولین خواهشمندیم در مورد این موضوع شفاف سازی و درمورد پرداخت به موقع آن اقدام کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciq5aq.t1apu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما