سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 63445
در آستانه روز معلم مطرح شد

استاندار قم: امروزه معلمان با ارزش‌ترین سرمایه اجتماعی کشور هستند

قم نيوز : سید مهدی صادقی به مناسبت روز معلم تاکید کرد: حرفه معلمی دارای مقام بسیار شکوهمندی است و معلمان با ارزش‌ترین سرمایه‌های اجتماعی کشور می‌باشند.
استاندار قم: امروزه معلمان با ارزش‌ترین سرمایه اجتماعی کشور هستند
استاندار قم: امروزه معلمان با ارزش‌ترین سرمایه اجتماعی کشور هستند
به گزارش قم نیوز استاندار قم در پیامی روز معلم را به تمامی اساتید معلمین و فرهنگیان پرتلاش استان قم، تبریک گفت.  

استاندار قم در این پیام اظهار کرده است: بدون شك جایگاه والا و نقش بي بديل نظام تعلیم و تربیت در توسعه و تعالي همه جانبه بر کسی پوشیده نیست و حيات بشري وامدار انسان هاي شريفي است كه در سنگر مقدس علم و دانش و در راه رشد و شکوفایی و بالندگی علمي و اخلاقی جامعه تلاش و مجاهدت مي كنند.

وی ادامه داد: در تفكر ديني ما حرفه معلمي داراي مقام و منزلتي بسيار رفيع و شكوهمند است و معلمين به عنوان ميراث داران انبياء الهي و آئينه تمام نماي محبت و ايثار، رسول هدايت و روشني و سفیر سعادت و سرفرازی مورد تجليل قرار گرفته اند.

صادقی خاطر نشان کرد: كساني كه عمر گرانمایه خود را چراغ افروز راه دانایی طالبان علم و دانش نموده و با جهد و تلاش بي دريغشان، هدايت گر كشتي علم و معرفت به ساحل نجات و رستگاري مي شوند، معلمان می‌باشند.

استاندار قم در پیام خود تاکید کرده است: امروزه معلمان به عنوان محور نظام تربيتي و با ارزش ترين سرمايه اجتماعي كشور، ايفاگر نقشي تأثيرگذار در گذشته، ‌حال و آينده كشور بوده و تربیت نسلي پويا، امیدوار، با نشاط، دین‌باور و مشاركت جو در مسیر ساختن آینده کشور، مطالبه اصلي نظام از اين قشر فرهيخته است.

وی تصریح کرده است: روز و هفته معلم، فرصت ارزشمندي براي بازشناسي آسيب هاي متوجه نظام آموزشي و تربيتي كشور و توجه دادن آحاد جامعه به سمت نقش و جايگاه مهم آموزش و پرورش در فرايند توسعه و تكريم و قدرداني شايسته از معلمان و جامعه فرهنگي است.

سید مهدی صادقی ضمن گراميداشت ياد و خاطره استاد بزرگ، شهيد گرانقدر انقلاب اسلامي آيت الله مرتضي مطهري، فرارسيدن هفته بزرگداشت مقام معلم و تقارن آن با اعياد معظم شعبانيه را به عموم تلاش گران عرصه علم و آگاهي به ويژه اساتيد، معلمين و فرهنگيان پرتلاش استان قم در همه مقاطع تحصيلي، تبريك و تهنيت عرض نموده و خاطر نشان کرده است: اميدوارم در سال نام گذاري شده بنام "سال حمايت از كالاي ايراني" شاهد توفيقات روزافزون اين عزيزان در خدمت به رونق و اعتلاي فرهنگ ميهن اسلامي و قم مقدس باشيم.

انتهای پیام / 137
 
https://qomnews.ir/vdcbsab0.rhbfapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما