سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب : 63448
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت انجمن‌هاي ورزشي استان قم خبر داد

اعزام رزمي‌كار قم به رقابت‌هاي آسيايي 2018

قم نيوز : دبير هیأت انجمن‌هاي ورزشي استان قم گفت: يكي از ورزشكاران شاخص اين هیأت در رشته كيك بوكسينگ واكو براي اعزام به پيكارهاي آسيايي 2018 در اردوي تيم ملي حضور دارد.
اعزام رزمي‌كار قم به رقابت‌هاي آسيايي 2018
اعزام رزمي‌كار قم به رقابت‌هاي آسيايي 2018

دبير هیأت انجمن‌هاي ورزشي استان قم خبر داد
اعزام رزمي‌كار قم به رقابت‌هاي آسيايي 2018
دبير هیأت انجمن‌هاي ورزشي استان قم گفت: يكي از ورزشكاران شاخص اين هیأت در رشته كيك بوكسينگ واكو براي اعزام به پيكارهاي آسيايي 2018 در اردوي تيم ملي حضور دارد.

به گزارش قم نیوز علیرضا ساری امروز اظهار کرد: رشته واکو از زیرمجموعه‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی به شمار می‌رود و تیم ملی کشورمان در این رشته اکنون خود را برای حضور در مسابقات 2018 قهرمانی آسیا آماده می‌کند.

وی با اشاره به آغاز دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی کیک بوکسینگ واکو در کرمان، اضافه کرد: این اردو در حالی برگزار می‌شود که پیکارهای آسیایی این رشته در کشور قزقیزستان برگزار می‌شود و یکی از بهترین‌های قم در این رشته نیز عضو تیم ملی است.

دبیر هیأت انجمن‌های ورزشی استان قم ابراز کرد: اردوی تیم ملی در راستای آماده‌سازی تیم ملی کیک بوکسینگ واکو برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در مجموعه ورزشی غدیر کرمان با حضور ورزشکارانی از استان‌های تهران، گیلان، خوزستان، کرمان، قم، همدان، مازندران، البرز، مرکزی و کرمانشاه جریان دارد.

وی خاطرنشان کرد: مسوولیت سرمربیگری تیم ملی کیک بوکسینگ واکو بر عهده احمد انجدانی است و مربیان این تیم رزاق جعفری، مهرداد خوش سلوک و رضا دیناروند  هستند، ضمن اینکه ریاست انجمن کیک بوکسینگ واکوی ایران و کنفدراسیون آسیا بر عهده ناصر نصیری قرار دارد.

ساری با بیان اینکه سجاد محمدی تنها نماینده قم در اردوی تیم ملی به شمار می‌رود، یاد آور شد: مسابقات کیک بوکسینگ واکوی قهرمانی مردان آسیا از پانزدهم اردیبهشت به میزبانی کشور قرقیزستان برگزار خواهد شد و امیدواریم یکی از سهمیه‌ها و مدال‌های برون‌مرزی هیأت ما در سال 1397 از این رشته باشد.

وی در پایان اظهار کرد: تهران و گیلان بیشترین اردونشین را در برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی کیک بوکسینگ واکو دارند و با اینکه قم یک سهمیه دارد ولی امیدوار به حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و ان‌شاءالله کسب مدال از این رقابت مهم برون‌مرزی است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceve8p.jh8xei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما