پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : 63495
منبع : خبرگزاری فارس
سرمربي تيم فوتسال بانوان جواهري قم:

بانوان فوتساليست قم به ليگ برتري شدن اميدوارند

قم نيوز : سرمربي تيم فوتسال بانوان جواهري قم گفت: بانوان فوتساليست تيم جواهري قم همچنان به كسب مجوز صعود به ليگ برتر فوتسال اميدوار هستند.
بانوان فوتساليست قم به ليگ برتري شدن اميدوارند
بانوان فوتساليست قم به ليگ برتري شدن اميدوارند
به گزارش قم نیوز الهام باباطاهری امروز اظهار کرد: ما چهار بازی از مرحله نهایی رقابت‌های فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتسال زنان باشگاه‌های کشور را پشت‌سر گذاشته‌ایم و در هفته پنجم یک بازی بسیار مهم و تعیین کننده با یکی از تیم‌های بالای جدول خواهیم داشت.

وی افزود: دیدارهای هفته پنجم از مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال بانوان ایران روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و تیم فوتسال بانوان جواهری ایوبی قم در دیداری فوق‌العاده حساس در قم از تیم پیشرو تکین تهران پذیرایی می‌کند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان جواهری قم افزود: این بازی از ساعت 12 روز جمعه در سالن دانشگاه قم برگزار می‌شود و از تمامی بانوان و دختران فوتسالیست و علاقمند به فوتسال در شهر قم برای حضور در سالن برگزاری بازی و حمایت از تیم برای دست‌یابی به سه امتیاز این بازی دعوت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تیمش هم اکنون 6 امتیازی و در مکان ششم جدول قرار گرفته، اضافه کرد: ما از چهار بازی قبل دو پیروزی برابر تیم‌های کاسپین قزوین و هیات مریوان در کارنامه داریم و متاسفانه یک بازی خانگی را برابر تیم پدیده بوشهر و یک مسابقه خارج از خانه را مقابل پارس‌آراء شیراز باخته‌ایم.

باباطاهری با اشاره به اینکه تیم فوتسال بانوان جواهری ایوبی قم بر حسب تفاضل گل در رده ششم جای گرفته، خاطرنشان کرد: تیم ما با دریافت هشت گل تا پایان هفته پنجم دیدارهای مرحله نهایی لیگ امسال، عنوان بهترین خط دفاع مسابقات را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه تیم جواهری قم همچنان به لیگ برتری شدن امیدوار است، عنوان کرد: در هفته چهارم رقابت‌ها تیم پیشرو تکین تهران صدرنشین رقابت‌ها با دو گل به کاسپین قزوین باخت و تیم جنوب‌غرب تهران نیز با نتیجه سه بر یک از سد هیات مریوان گذشت تا با وجود شکست تیم جواهری ایوبی قم مقابل نماینده شیراز، همچنان به صعود امیدوار باشیم.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcgnt93.ak9wy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما