پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 63514
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كاراته استان قم:

استعدادهاي كاراته قم در مسابقات قهرماني كشور مي‌درخشند

قم نيوز : رئيس هیأت كاراته استان قم گفت: استعدادهاي كاراته قم با انگيزه كسب مدال‌هاي طلا، نقره و برنز مسابقات قهرماني كشور برابر حريفان خود به روي تاتامي مي‌روند.
استعدادهاي كاراته قم در مسابقات قهرماني كشور مي‌درخشند
استعدادهاي كاراته قم در مسابقات قهرماني كشور مي‌درخشند
به گزارش قم نیوز علیرضا برخوردار امروز اظهار کرد: پیش از اعزام تیم منتخب نونهالان قم به پیکارهای کاراته قهرمانی کشور، یک دوره مسابقات قهرمانی استان در رده‌های سنی خردسالان و نونهالان برگزار شد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود.

وی ادامه داد: حضور نزدیک به 300 کاراته‌کای مستعد و آینده‌دار از باشگاه‌های مختلف کاراته قم در پیکارهای استانی نشان داد که این رشته با برخورداری از مربیان با دانش و مجرب، همچنان با سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه در مسیر پیشرفت گام برمی‌دارد.

رئیس هیأت کاراته استان قم بیان کرد: بلافاصله بعد از پایان رقابت‌های قهرمانی خردسالان و نونهالان قم، شاهد برگزاری رقابت‌های رده سنی نونهالان کاراته کشور هستیم و کاراته‌کاهای مستعد و نخبه این رده سنی به نمایندگی از قم در این مسابقات برای کسب عناوین برتر به میدان خواهند رفت.

وی با اشاره به ثبت‌نام نزدیک به 550 کاراته‌کا در رقابت‌های نونهالان کشور، بیان کرد: مسابقات قهرمانی نونهالان کشور از امروز با حضور کاراته‌کای استان‌های مختلف در سالن ورزشی آیت‌الله طالقانی شهر ری و با انجام رقابت‌های کاتای انفرادی و پیکار وزن منهای 42 کیلوگرم بخش کومیته آغاز می‌شود.

برخوردار اضافه کرد: در مسابقات کاتای انفرادی تعداد 51 کاتارو حضور دارند و پیکارهای وزن منهای 42 کیلوگرم بخش کومیته نیز با حضور 168 کاراته‌کا به انجام می‌رسد، ضمن اینکه مبارزات اوزان منهای 52 و به اضافه 70 کیلوگرم نیز از عصر امروز رسما آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه در وزن منهای 52 کیلوگرم تعداد 87 کاراته‌کا و در وزن به اضافه 70 کیلوگرم 32 مبارز حضور دارند، افزود: روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه نیز از ساعت 10 صبح مسابقات اوزان منهای 57 و 70 کیلوگرم انجام می‌شود و در نوبت عصر کاراته‌کاهای اوزان منهای 47 و 63 کیلوگرم به روی تاتامی می‌روند، ضمن اینکه دیگر کاراته‌کاها در اوزان منهای 47 و 63 کیلوگرم مبارزه می‌کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci5waq.t1apz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما