شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب : 6357

مردم در مرحله دوم انتخابات نیز با شکوه خاص حاضر شوند

قم نيوز : قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امیدواریم مردم در مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز با شکوه خاصی در صحنه حاضر شوند و حماسه‌ای که در دوازدهم اسفندماه سال گذشته آفریدند را تکمیل کنند.
مردم در مرحله دوم انتخابات نیز با شکوه خاص حاضر شوند
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله عباس کعبی در جمع شماری از دانشجویان در پاسخ به سوالی در خصوص مواضع آیت‌الله مصباح یزدی‌ ابراز داشت: آیت‌الله مصباح یزدی از نظر جامعیت علمی، سلوک رفتاری، غیرت دینی و بصیرت انقلابی و ولایی به شخصیت مرحوم آیت الله شهید مطهری نزدیک‌تر است.

وی با بیان اینکه آیت‌الله مصباح یزدی برای نیروهای ارزشی و انقلابی شاخص بصیرت ولایی و انقلابی است،‌ یادآور شد: مراجع و علمای بزرگ نظیر آیت‌الله مصباح یزدی شاخص انتخاب اصلح و حجت شرعی هستند.

کعبی تصریح کرد: حضور آیت‌الله مصباح یزدی در میدان‌های سیاسی و اجتماعی از جمله انتخابات بر اساس وظیفه شرعی و با ملاک تبعیت از رهبری و ولایت فقیه صورت گرفته است.

وی در خصوص مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نباید این گونه تصور شود که این مرحله از انتخابات حساسیت چندانی ندارد و‌ مردم باید همچون دور نخست در صحنه حاضر شوند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تحسین حضور مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی گفت: خوشبختانه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون‌ مردم در هر صحنه‌ای که به حضورشان نیاز بوده در صحنه حاضر شده و با تمام وجود از انقلاب اسلامی،‌ ولایت فقیه و ارزش‌های دینی و انقلابی دفاع کرده‌اند.

وی تصریح کرد: امیدواریم مردم در مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز با شکوه خاصی در صحنه حاضر شوند و حماسه‌ای که در دوازدهم اسفندماه سال گذشته آفریدند را تکمیل کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به خصومت‌های غرب و استکبار جهانی با نظام اسلامی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هرچه زمان گذشته بر دشمنی آمریکایی‌ها با نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران افزوده شده است و مردم ما به خوبی به این نکته واقف هستند و با حضور در صحنه، جواب دندان‌شکنی به آنها می دهند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.pqea2bq1mla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما