چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب : 63771
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم:

فاز اول شهرک خودرویی به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

قم نيوز : مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی عملیات عمرانی پروژه شهرک خودرویی در سه بخش مطلوب است، گفت: بخش اولیه این پروژه در حال حاضر آماده افتتاح است و به زودی با تکمیل زیرساخت‌ها در اختیار مالکان قرار خواهد گرفت.
فاز اول شهرک خودرویی به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
فاز اول شهرک خودرویی به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش قم نیوز علیرضا مظفری در حاشیه بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه و مدیران استان از شهرک خودرویی، با بیان اینکه در بسیاری از شهرها به این نتیجه رسیده‌اند که باید خدمات خودرویی تجمیع شوند، با اشاره به روند پیگیری احداث شهرک خودرویی در قم، اظهار کرد: ملاک‌های متعددی برای انتخاب زمین مناسب برای احداث این شهرک مد نظر بود و هم باید شرایطی تامین می‌کردیم که شهرک در محدوده شهر نبوده و هم فاصله زیادی نیز با شهر نداشته باشد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم عرصه پروژه را 33 هکتار، سطح اشغال 100 هزار مترمربع، زیربنا 150 هزار مترمربع، پمپ بنزین 10 هزار مترمربع، پارکینگ سرپوشیده 13 هزار مترمربع عنوان کرد و افزود: برای آسایش صنوف برای تمام واحدها امکانات لازم از جمله پارکینگ، فضای استراحت و... دیده شده است.

مظفری مجموع غرفه‌های ایجاد شده در این پروژه را هزار و 500 واحد تجاری عنوان کرد و با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی عملیات عمرانی پروژه در سه بخش مطلوب است، گفت: بخش اولیه این پروژه در حال حاضر آماده افتتاح است و به زودی با تکمیل زیرساخت‌ها در اختیار مالکان قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdf509.yt0s56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما