چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 63792
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت ورزش‌هاي ناشنوايان استان قم:

ملي‌پوش ناشنواي قم صاحب مدال برنز آسيا شد

قم نيوز : دبير هیأت ورزش‌هاي ناشنوايان استان قم گفت: نخستين مدال برون‌مرزي سال 1397 ورزش ناشنوايان قم از رقابت‌هاي قهرماني آسيا و اقيانوسيه به دست آمد.
ملي‌پوش ناشنواي قم صاحب مدال برنز آسيا شد
ملي‌پوش ناشنواي قم صاحب مدال برنز آسيا شد
به گزارش قم نیوز سیدوحید غیاثی امروز اظهار کرد: هیأت ورزش‌های ناشنوایان در تمام نقاط کشور قشر خاصی از جامعه را مورد حمایت و پوشش قرار می‌دهد اما همین هیأت ورزشی با وجود جمعیت اندک ورزشکار سازمان یافته تقریبا هر ساله برای ورزش قم افتخارات زیادی کسب می‌کند.

وی ادامه داد: ناشنوایان عزیز ورزشکار در رشته‌های متنوع نظیر فوتبال، فوتسال، کاراته، کشتی، دوومیدانی و چند رشته دیگر به شکل حرفه‌ای فعالیت می‌کنند و هر ساله اعزام‌های متنوعی با حضور قهرمانان و ورزشکاران این رشته‌ها به میادین مختلف داخلی و برون‌مرزی داریم.

دبیر هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم افزود: کمتر کسی از ورزشکاران ناشنوا انتظار کسب مدال از میادین برون‌مرزی را دارد اما به لطف خدا، پشتیبانی فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان، مدیریت سنجیده در هیات، دانش مربیان و پشتکار ورزشکاران و قهرمانان ناشنوا به این موفقیت دست یافته‌ایم.

وی با اشاره به موفقیت کسب شده از مسابقات 2018 قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، ابراز کرد: علی زینالوند که به عنوان تنها ملی‌پوش قم همراه با تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران در رقابت‌های فوتبال آسیا و اقیانوسیه حضور یافته بود مدال برنز این رقابت‌ها را به عنوان نخستین مدال برون‌مرزی سال 1397 برای این هیأت ورزشی به ارمغان آورد.

غیاثی با بیان اینکه امسال چهارمین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در شهر چانگوون کره جنوبی به انجام رسید، بیان کرد: تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران بعد از نتایج درخشان خود در مرحله مقدماتی و شکست غیر منتظره در دیدار نیمه نهایی، با شکست تایلند در مسابقه رده‌بندی به مقام سوم این رقابت‌ها دست یافت.

وی افزود: فوتبالیست‌های ناشنوای کشورمان در تلاش برای کسب رتبه سوم این رقابت‌ها تیم ملی تایلند را با نتیجه جالب توجه هشت بر صفر شکست دادند و روی سکوی سوم این رقابت‌ها با کسب نشان برنز، افتخاری دیگر را برای ورزش ناشنوایان ایران در سطح قاره کهن رقم زدند و خوشبختانه این مدال سهم ورزش ناشنوایان قم نیز بود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgxu93.ak9wy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما