?>?> آمریکا اصل نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است | قم نیوز
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۳
کد مطلب : 63857
منبع : خبرگزاری فارس
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی امر:

آمریکا اصل نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است

قم نيوز : مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی امر گفت: آمریکا اصل نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است و این کشور به دنبال برگرداندن سلطه خود در منطقه است.
آمریکا اصل نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است/ مذاکره کنندگان هسته ای از کشورهای اروپایی تضمین بگیرند
آمریکا اصل نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است/ مذاکره کنندگان هسته ای از کشورهای اروپایی تضمین بگیرند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر قم در مصلی قدس با اشاره به نقشه‌های کفار برای مسلمانان اظهار کرد: آن‌ها دوست دارند که ما مسلمانان از مولفه‌های قدرت خود غافل شویم تا کفار بدون درنگ از کمین گاه خارج شوند و به ما مسلمانان حمله کنند.

وی ادامه داد: اگر ما را غفلت فراگرفت و از ارزش‌ها و آرمان‌ها فاصله گرفتیم این همان نقطه ای است که دشمن به ما طمع می‌کند، اگر هم دشمن به ما حمله کرد، چیزی برای ما باقی نمی‌ماند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی امر افزود: براساس آیات قرآن یهود و نصاری از ما راضی نمی‌شوند، مگر این که به صورت 100 درصد تسلیم آن‌ها شویم، این گونه نیست که با یک مذاکره مساله حل شود، تا زمانی که ما از همه چیز دست برنداریم، آن‌ها راضی نمی‌شوند.

علیزاده با اشاره به لزوم عدم ترس در برابر دشمنان اظهار کرد: ما که پشتیبانی الهی داریم، نباید از چیزی بترسیم، در قرآن، مسلمانان نهی شده اند که تحت تاثیر یهود و نصارا قرار بگیرند.

وی ادامه داد: ملتی عزیز است که جلوی دشمن را در خارج از مرزهای خود می‌گیرد و با آمادگی و هوشیاری خود، دشمن را مایوس می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی امر افزود: در حوزه‌های مختلف اگر به دنبال این هستیم که به برکت حاکمیت مبتنی بر دین الگویی برای بشریت باشیم، باید راه عاشورایی خود را ادامه بدهیم و پرچم نظام اسلامی را به دستان مبارک امام زمان(عج) بسپاریم.

علیزاده با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: می‌گویند که آمریکا به عنوان یکی از اعضای 5+1 از برجام خارج شدند، افرادی گفتند که  یک عضو مزاحم از مجموعه کنار رفت، من می‌گویم که آمریکا از ابتدا هم ورودی نداشت که حالا خروجش اثری داشته باشد، مگر از آن زمانی که مذاکرات برجام شروع شد تا زمانی که قطعنامه بین المللی آن به تصویب رسید و تا زمانی که ترامپ از آن خارج شد، چه منفعتی برای ایران از طرف برجام داشت.

وی ادامه داد: طمع آمریکا در مذاکرات تنها موضوعات هسته ای نبود، بلکه این کشور اصل نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است و آمریکا به دنبال برگرداندن سلطه خود در منطقه است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی امر افزود: آمریکا دیروز گزارش سه صفحه ای را به شورای امنیت که تحت عنوان تغییر حاکمیت سیاسی ایران بود  تحویل داد و دامن زدن به نارضایتی‌ها در داخل ایران، ایجاد تفرقه در میان قومیت‌ها و اقلیت‌های مذهبی از جمله راهبردهایی است که آمریکا می‌خواهد از طریق این راهبرد، حاکمیت سیاسی ایران را تضعیف کند، آن‌ها مردم ایران را نشناخته اند.

علیزاده با اشاره به ادامه برجام اظهار کرد: برخی گفتند که ما برجام را با اروپایی‌ها ادامه می‌دهیم، پس چرا آن زمان می‌گفتید که ما باید با کدخدا مذاکره کنیم و امروز او را مزاحم می‌دانند، تکلیف این مساله را رهبر معظم انقلاب مشخص کرده است، تا زمانی که تضمین‌هایی نگرفتید که رضایت مردم و مقام معظم رهبری را به دنبال نداشت نباید کاری کنید.

وی ادامه داد: ترامپ گفته است که باید بازرسی‌های هسته ای ادامه پیدا کند، رئیس جمهور آمریکا با این که از برجام کنار کشیده است، می‌خواهد مسیر را برای اقدام‌های هم سو خود مهیا سازد، باید در این شرایط، اقدامات ایران از حالت تعلیق دربیاید تا تضمینی از کشورهایی اروپایی گرفته شود و این خواسته ملت است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی امر افزود: 40 سال است که بدعهدی‌های آمریکا قابل مشاهده و آتش فتنه این کشور در همه جا منطقه مشخص است.

علیزاده با اشاره به عملکرد حامیان برجام اظهار کرد: یک روزی برخی از افراد امضای برجام را فتح الفتوح می‌دانستند و می‌گفتند که باید در سراسر کشور جشن ملی برگزار کنیم، اما این افراد اکنون سکوت کردند، کسانی که به عناصر ولایی و انقلابی توهین کردند، اکنون پاسخ نمی‌دهند.

وی ادامه داد: هر زمانی که از کانون محوری نظام اسلامی یعنی ولایت و رهبری دور شدیم، آسیب دیدیم، ایشان فرمودند که تضمین لازم در مذاکرات برجام گرفته شود، اما مذاکره کنندگان کشورمان نتوانستند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی امر در پایان خاطرنشان کرد: برخی که در مبارزه با ملت ایران شکست خوردند چشم به افراد نفوذی بستند در این شرایط باید حول محور ولایت متحد باشیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciyvaq.t1apw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما