دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 63987
منبع : خبرگزاری فارس
ويژه ماه رمضان

برنامه ضیافت از رادیو معارف پخش می‌شود

قم نيوز : مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه ضیافت از این رسانه به مناسبت ماه رمضان خبر داد.
برنامه ضیافت از رادیو معارف پخش می‌شود
برنامه ضیافت از رادیو معارف پخش می‌شود
به گزارش قم نیوز سیداحمد محمودی امروز با اشاره به برنامه‌های ماه رمضان اظهار کرد: برنامه ضیافت از جمله برنامه‌هایی است که این برنامه از پنجشنبه 27 اردیبهشت امسال هر روز ساعت 19:30 تا 20:50 به مدت 80 دقیقه از رادیو معارف پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ارتقای معرفتی مخاطبان  درخصوص معارف ماه مبارک رمضان و ایجاد فضای معنوی و نشاط در هنگام افطار در این برنامه پیگیری می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به پاسخ به شبهات مختلف در برنامه ضیافت گفت: مباحثی در زمینه علت روزه گرفتن، هدف از گرسنگی و تشنگی، احکام روزه اولی‌ها و علت روزه‌داری در این برنامه مطرح می‌شود.

وی عنوان کرد: از دیگر مباحث این برنامه می‌توان به بهترین روش دستگیری از ایتام و نیازهای مهم ایتام و نقش ولی در جامعه اسلامی اشاره کرد.

محمودی با اشاره به بخش دوم کارشناسی گفت: روزه مقبول با تأکید بر اخلاق فردی و اجتماعی در این بخش برنامه شرح داده می‌شود.

وی یادآور شد: گزارشی از حرفه‌های مشغول کار و خدمت‌رسان در هنگام افطار مانند آتش‌نشان، اورژانس، برق، گاز، پرستاران، راننده‌های اتوبوس و تاکسی، رستوران‌ها و غذاخوری‌ها، نانواها، شهرداری‌ها، پزشکان، پرسنل 118، راهدارها، پلیس راه و نیروی انتظامی در بخش دیگر این برنامه مطرح می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف یادآور شد: همچنین نمایش متناسب با آیتم روزه مقبول و آثار اجتماعی روزه به مدت پنج دقیقه در این برنامه تبیین خواهد شد.

وی با اشاره به تبدیل ناهنجاری‌ها به هنجارها در قالب پخش نمایش از این برنامه گفت: به این وسیله می‌توان نشان داد این امور شدنی است و در جامعه امکان پیاده شدن دارد.

محمودی خاطرنشان کرد: در بخش مهمانی افطار در لحظات پیش از افطار به مدت 10 تا 12 دقیقه مهمان علما، سخنرانان معروف، کارشناسان مشهور و... می‌شویم تا در حقیقت مردم نسبت به سبک زندگی آنها آگاه شوند.

وی مصاحبه یک یا دو دقیقه‌ای با روزه اولی‌ها، سفره‌های افطار مخاطبان، بخش احکام، سخنان اخلاقی بزرگان و بسته اذانگاهی را از دیگر بخش‌های این برنامه ذکر کرد.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdccmoqe.2bq148laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما