پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 64084
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

ماه رمضان بهترین فرصت برای تحکیم ارتباط میان خالق و مخلوق است

قم نيوز : عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای تحکیم ارتباط میان خالق و مخلوق است.
ماه رمضان بهترین فرصت برای تحکیم ارتباط میان خالق و مخلوق است
ماه رمضان بهترین فرصت برای تحکیم ارتباط میان خالق و مخلوق است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام محمود رجبی با اشاره به این که با آغاز ماه مبارک رمضان، باب رحمت الهی به روی بندگان گشوده می شود، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماهی است که حتی خوابیدن و نفس کشیدن انسان نیز در آن عبادت است و این در حالی است که دیگر ماه های سال چنین ویژگی منحصر به فردی ندارند.

وی با بیان این که رمضان همچنین فرصتی بسیار مناسب برای تقرب و ایجاد ارتباطی قوی و مستحکم میان خالق و مخلوق است، افزود: ماه رمضان بهترین فرصت برای سیر و سلوک الی الله است و ما باید قدر این فرصت کم نظیر و بلکه بی نظیر را بدانیم و از آن در مسیر کسب سعادت دنیا و آخرت نهایت استفاده را ببریم.

قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) همچنین با تاکید بر این که ماه رمضان، ماه مغفرت و رحمت است و برپایه روایات، شخصی که در این ماه آمرزیده نشود، بدبخت و شقی به شمار می رود، خاطرنشان کرد: در طول این ماه، درهای جهنم بسته است و شیطان در غل و زنجیر قرار دارد، تا بندگان خدا از این فرصت بی نظیر جهت کسب فضایل و نیز دوری از رذایل ، استفاده و در پناه تفکر و عبادت خالصانه ، زمینه سعادتمندی دنیا و آخرت خود را فراهم نمایند.

وی بیان داشت: پیامبر اکرم(ص) در حدیث گهرباری می فرمایند:" ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهی است که خداوند در آن حسنات را می‏افزاید و گناهان را پاک می‏کند و آن ماه برکت است."
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbagb0.rhbawpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما