پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : 64090
منبع : خبرگزاری فارس
فرماندار قم:

هسته مرکزی شهر قم از ساکنان بومی خالی شده است

قم نيوز : فرماندار قم با بیان اینکه بافت جمعیتی هسته مرکزی شهر قم در حال تغییر است گفت: با محدود شدن تردد خودرو در هسته مرکزی شهر قم، این محدوده خالی از ساکنان بومی شده است.
هسته مرکزی شهر قم از ساکنان بومی خالی شده است
هسته مرکزی شهر قم از ساکنان بومی خالی شده است
به گزارش قم نیوز رضا سیار در جلسه شورای ترافیک استان قم در تالار امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وضعیت تردد موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر قم اظهار کرد: بسیاری از کسبه و کارگران در هسته مرکزی این شهر از موتورسیکلت استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: در هسته مرکزی شهر قم محدودیت تردد خودرو ایجاد کردیم و به همین دلیل بسیاری از مردم مجبور به استفاده از موتورسیکلت شدند، باید به دنبال ایجاد پارکینگ در هسته مرکزی شهر قم باشیم.

فرماندار قم افزود: طرح ساماندهی خیابان ارم، طرح زیبایی است، اما اجرای این طرح وضعیت نامناسبی را در خیابان‌ها و کوچه‌های پیرامون خیابان ارم به وجود آورده است.

سیار با اشاره به وضعیت ترافیکی در بلوار امین اظهار کرد: هر برنامه ای که در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار می‌شود، شاهد پارک تعداد زیادی موتورسیکلت در بلوار امین هستیم.

وی ادامه داد: افرادی که در هسته مرکزی شهر قم زندگی می‌کنند، حق دارند که خودرو داشته باشند، اما با محدود شدن تردد خودرو در هسته مرکزی شهر قم، این محدوده خالی از ساکنان بومی شده است.

فرماندار قم در پایان خاطرنشان کرد: مدیران پیش از تصمیم گیری در خصوص هسته مرکزی شهر قم باید از این هسته بازدید داشته باشند.

حسین امیری قمی در ادامه این جلسه با اشاره به وضعیت موتورسیکلت‌ها در شهر قم اظهار کرد: یکی از مشکلات در این شهر، سرقت موتورسیکلت است، یکی از دلایل این مساله عدم وجود پارکینگ موتورسیکلت در نقاط مختلف شهر قم است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری باید براساس قوانین محل‌هایی را برای پارک موتورسیکلت ایجاد کند، این پارکینگ‌ها نباید منحصر به هسته مرکزی شهری باشد و با ایجاد چنین پارکینگ‌هایی شاهد کاهش سرقت‌های موتورسیکلت‌ها در قم خواهیم بود.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdciuuaq.t1a532bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما